melvinT Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg sitter fortiden å jobber på to pc'er samtidig, og skulle gjerne kunne bruke samme tastatur for begge pc'er, og da med en eller annen bryter kunne velge hvilken pc tastetrykkene går til. Er det noen som kjenner til en slik løsning.? Finnes det noen switch for tastaturer eller noen tastaturer med to utganger ? Jan Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Velkommen til forumet. Det du ser etter, er en KVM-switch. Da kan man dele en skjerm, tastatur og mus på flere PC'er. Jeg bruker samme løsning selv, hvor jeg har en skjerm, tastatur og mus fordelt på 3 PC'er. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Eller du kan bruke eksternt skrivebord i XP..Samme som en KVM nesten bare software.. Blir som å logge av en bruker og på en annen.. Maskinene må self. stå i nettverk Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Eller du kan bruke eksternt skrivebord i XP..Samme som en KVM nesten bare software..Blir som å logge av en bruker og på en annen.. Maskinene må self. stå i nettverk Hvilket forutsetter Windows XP Professional. Dette mangler i XP home. Dessuten er Remote desktop uegnet for tunge grafiske applikasjoner, f.eks. spill. Lenke til kommentar
StoreLars Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Noe slikt som dette du trenger http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=115929&cks=PRL Var bare det første jeg fant... Og hvis du har tenkt og bruke en remote løsning er VLC mye bedre enn windows sin innebygde etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå