Tjofle Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hva er de største og mest merkabare forskjellene på disse brikkesettene? Jeg lurer på hva jeg skal kjøpe til S-939. Hadde glatt kjøpt nForce4 hadde det hatt AGP-støtte Jeg kommer aaaaller mest sannsynlig til å kjøpe et av disse: http://www.psdata.no/ps.asp?tcl=1701&mlevel=010500 Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Enseste forskjellen er at nf4 har pci-e og SLI og nf 3 agp. Ikke noe ytelses forskjell, men pci-e mer fremtidsretta. Endret 30. januar 2005 av J0ppe Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hadde glatt kjøpt nForce4 hadde det hatt AGP-støtte Bortsett fra støtte for PCIe, så er det ikke den store forskjellen mellom NF3 og NF4, har du ikke bruk for PCIe, så vil jeg nesten si at du heller kan spare de "ekstra" pengene og kjøpe NF3. Skulle du derimot også ha oppgradert skjermkort, så hadde jeg ikke sett noen fordel med å ikke gå for PCIe. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du må uansett bytte til pci-e en gang i fremtiden. Hvem vil ha nf3 når det finnes nf4? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du må uansett bytte til pci-e en gang i fremtiden. Hvem vil ha nf3 når det finnes nf4? De som vil beholde sitt AGP skjermkort ? Bortsett fra det, så vil jeg tro at det ikke er så veldig mange.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå