Trancton Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har en maskin jeg har bygget om til å bruke som HTPC, jeg bruker et Socket 478 ASUS P4S8X3 kort i den. Dette kortet skal støtte S-ATA, og jeg har derfor valgt å kun kjøre S-ATA disk i den. Når jeg botter opp fra CD'en for å installere Windows XP Media Center 2005, så sier den etter at jeg har valgt å installere Win XP at den ikke kan fortsette fordi den ikke finner noen harddisker... Hva må jeg gjøre, er det ikke mulig å installere Windows på S-ATA disken på dette hovedkortet, kan man ikke boote fra S-ATA? Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 El-Asso sin S-ATA guide Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er ganske mange poster på akkurat dette. Foreslår at du søker litt. Men du må trykke F6 under installasjonen når den spørr om du vil installere 3. parts raid/sata drivere... Gjør det og installere drivere som hører til sata kontrollerene på hovedkortet ditt... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hvis du ikke har floppydrive da? bare drivere på cd? hva skal du gjøre hvis hdd'en er i menyen på "Safely Remove Hardware" i XP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå