Dahl Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Heisann! Nå er Januar snart over, og da tenkte jeg at vi kunne kåre månedens forumbruker. Du kan stemme på opptil tre personer du synes gjør en god innsats for forumet. Den du rangerer som best vil få 3 poeng, nummer 2 vil få 2 poeng og nummer 3 vil få 1 poeng. Avstemningen vil bli avsluttet den 5. Februar, og den som da har høyest poengsum vil få heder og ære! De tre beste forumbrukerne i Januar, i mine øyne: 1. PoleCat. 2. Karmacom. 3. oivind_dahle. Endret 30. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hva er det de har gjort akkurat i *januar* som gjør at de fortjener prisen da? Flesteparten kommer vel sannsynligvis kun til å ramse opp All-Time-Favorites-lista si. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hva er det de har gjort akkurat i *januar* som gjør at de fortjener prisen da? Flesteparten kommer vel sannsynligvis kun til å ramse opp All-Time-Favorites-lista si. What he said ^^ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Hva er det de har gjort akkurat i *januar* som gjør at de fortjener prisen da? Flesteparten kommer vel sannsynligvis kun til å ramse opp All-Time-Favorites-lista si. Fordi jeg tenkte å lage en slik post hver måned. Og ja, jeg ber alle om å ikke ramse opp "all-times-favorites-lista" si, men å si hvilke tre forumbrukere du synes har gjort den beste innsatsen for dette forumet i løpet av Januar. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Meningsløst thread IMO... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Selvfølgelig måtte noen moderatorer komme å ødelegge all moroa... Bare så dere vet det, jeg har allerede spurt om det var en god idé i denne tråden. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Alt jeg forslo var at du satte det opp som en grunnregel at man MÅ også ta med HVORFOR du foreslår denne brukeren, en eller flere spesifikke grunner, og et bevis for at det skjedde i løpet av måneden. Tråden er ikke ødelagt i det hele tatt. Folk kan bare poster lister over folk hvis de ønsker det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 La oss også lage en thread der vi tar opp dagen bruker.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Selvfølgelig måtte noen moderatorer komme å ødelegge all moroa... Bare så dere vet det, jeg har allerede spurt om det var en god idé i denne tråden. Ok da. Her kommer det en som IKKE er moderator og synes ideen er like meningsløs og idiotisk Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) La oss også lage en thread der vi tar opp dagen bruker.. Jeg synes det er rimelig patetisk at du, som brukermoderator, skal komme her å forsøke å ødelegge en post som ikke strider mot en eneste av forumets regler. Det er ikke noe poeng i å ødelegge en slik tråd som dette! Liker du den ikke, så stikk et annet sted. Ikke dra denne tråden over til å bli en off topic-diskusjon, vær så snill! Huff og huff, må jeg virkelig si dette til en brukermoderator? At det er mulig... Endret 30. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 La oss også lage en thread der vi tar opp dagen bruker.. Jeg synes det er rimelig patetisk at du, som brukermoderator, skal komme her å forsøke å ødelegge en post som ikke strider mot en eneste av forumets regler. Han har fremdeles lov å synes at tråden er meningsløs, selv om han er moderator, og selv om tråden ikke strider mot noen av reglene... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) La meg si det slik: Dere som ikke liker tråden, ikke syt her, gå et annet sted. Det er ikke sikkert at alle synes den er idiotisk! Da håper jeg det var nok off topic-prat. Endret 30. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er vel ingen som har gjort noe spesielt iløpet av en måned på forumet. Det er mye lettere å kåre årets forumbbruker eller beste forumbruker noensinne. Et godt forummedlem gjør ikke noe bra kun en måned, men hele tiden. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Tåpelig tråd. Jeg er månedens forumbruker, det vet alle. Jess! Dere kan stenge tråden nå og så kan jeg hvile på laurbærene mine, m'kay? I like laurbær, I like them good. Lenke til kommentar
kidden Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) La oss også lage en thread der vi tar opp dagen bruker.. Jeg synes det er rimelig patetisk at du, som brukermoderator, skal komme her å forsøke å ødelegge en post som ikke strider mot en eneste av forumets regler. Han har fremdeles lov å synes at tråden er meningsløs, selv om han er moderator, og selv om tråden ikke strider mot noen av reglene... Ja, han har jo selvfølgelig lov til å synes at denne tråden er meningsløs, men han må da ikke skrive det her forde. Da kan han jo heller la være å poste. Endret 30. januar 2005 av kidden Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis moderatorene har tilgang på poststatistikk burde de avgjøre hvem månedens bruker var. Prisen kan gå til den som har lavest prosentandel av søppelposter. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 * Dingot0m nominerer: Zyklon, fredrikrb Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nominerer meg selv, pga. min unge mamma og mine fine poster og treader, de ble en stor suksess og jeg kom faktisk på 3 plass på TG t-skjorte komp.en Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 La meg si det slik: Dere som ikke liker tråden, ikke syt her, gå et annet sted. Det er ikke sikkert at alle synes den er idiotisk!Da håper jeg det var nok off topic-prat. Jeg syter i den posten som det gjelder, samme som du syter i "Tilbakemeldinger om forumet". Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Meningsløst thread IMO... Nominerer B|Real for dette utsagnet... Er umulig å utnevne en som har gjort verden bedre på forumet her... Må nok endre topic til månedens moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg