Gå til innhold

Månedens forumbruker, Januar 2005!

Dahl

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå er Januar snart over, og da tenkte jeg at vi kunne kåre månedens forumbruker.

Du kan stemme på opptil tre personer du synes gjør en god innsats for forumet.

Den du rangerer som best vil få 3 poeng, nummer 2 vil få 2 poeng og nummer 3 vil få 1 poeng.

Avstemningen vil bli avsluttet den 5. Februar, og den som da har høyest poengsum vil få heder og ære! :D

De tre beste forumbrukerne i Januar, i mine øyne:

1. PoleCat.

2. Karmacom.

3. oivind_dahle.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det de har gjort akkurat i *januar* som gjør at de fortjener prisen da? Flesteparten kommer vel sannsynligvis kun til å ramse opp All-Time-Favorites-lista si. ;)

Fordi jeg tenkte å lage en slik post hver måned. :)

Og ja, jeg ber alle om å ikke ramse opp "all-times-favorites-lista" si, men å si hvilke tre forumbrukere du synes har gjort den beste innsatsen for dette forumet i løpet av Januar. :)

Lenke til kommentar

Alt jeg forslo var at du satte det opp som en grunnregel at man MÅ også ta med HVORFOR du foreslår denne brukeren, en eller flere spesifikke grunner, og et bevis for at det skjedde i løpet av måneden. Tråden er ikke ødelagt i det hele tatt. Folk kan bare poster lister over folk hvis de ønsker det :)

Lenke til kommentar
La oss også lage en thread der vi tar opp dagen bruker.. :roll:

Jeg synes det er rimelig patetisk at du, som brukermoderator, skal komme her å forsøke å ødelegge en post som ikke strider mot en eneste av forumets regler.

Det er ikke noe poeng i å ødelegge en slik tråd som dette! Liker du den ikke, så stikk et annet sted.

Ikke dra denne tråden over til å bli en off topic-diskusjon, vær så snill!

Huff og huff, må jeg virkelig si dette til en brukermoderator? :no: At det er mulig...

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Jeg synes det er rimelig patetisk at du, som brukermoderator, skal komme her å forsøke å ødelegge en post som ikke strider mot en eneste av forumets regler.

Han har fremdeles lov å synes at tråden er meningsløs, selv om han er moderator, og selv om tråden ikke strider mot noen av reglene... :roll:

Lenke til kommentar

Han har fremdeles lov å synes at tråden er meningsløs, selv om han er moderator, og selv om tråden ikke strider mot noen av reglene... :roll:

Ja, han har jo selvfølgelig lov til å synes at denne tråden er meningsløs, men han må da ikke skrive det her forde. Da kan han jo heller la være å poste.

Endret av kidden
Lenke til kommentar
La meg si det slik: Dere som ikke liker tråden, ikke syt her, gå et annet sted. Det er ikke sikkert at alle synes den er idiotisk!

Da håper jeg det var nok off topic-prat. :hrm:

Jeg syter i den posten som det gjelder, samme som du syter i "Tilbakemeldinger om forumet".

0489.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...