Håvard Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ønsker et vindu som ser nesten likt ut som dette.. Har et aopen h600b kabinett. Er vel derfor jeg vil ha det vinduet, eller noe som ligner:P Er det noen som vet hvor de selger et vindu som ligner på det??? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 på microplex selger de et som ligner endel (litt rundere hjørner) De selger noen andre også, men dette var det jeg fant som lignet mest (husk: det er KUN vindu, ikke en hel sidedør eller et helt kabinett, som bildet kan gi inntrykk av) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 på microplex selger de et som ligner endel (litt rundere hjørner) De selger noen andre også, men dette var det jeg fant som lignet mest (husk: det er KUN vindu, ikke en hel sidedør eller et helt kabinett, som bildet kan gi inntrykk av) Den så grei ut;) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Lag en liten worklog eller tråd under casemods hvis du skal sette det i kabinettet ditt da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå