Gjest Yoshi Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Sånn. Da var foredraget framført! Det gikk kjempebra! Best i klassen og soleklar 6!!!! Sier tusen millioner takk til dere som hjalp meg! Jeg hadde ikke klart dette uten dere!! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Moro at hw.no-forumet kan brukes til noe nyttig Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heh, gratulerer med 6-ern da! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Sånn. Da var foredraget framført!Det gikk kjempebra! Best i klassen og soleklar 6!!! Nevnte du Hval sjokoladefabrikk? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Både Hval og Minde ble nevnt. Og oppskriften på hvit sjokolade. Tror faktisk at det at jeg brukte dette forumet for å finne informasjon hjalp til en sekser. Det å spørre andre når jeg ikke finner det på nettet har jeg lært av læreren. Hardwaredåttennoforumet - et forum som kan brukes til alt! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ai, ai, ai. Du skulle ha nevnt Heimdal Chokolade i Arendal. Er en dude som har gått ørten år på patisierre(?)-skole i frankrike. Fyren lager sjokolademassen selv "live" i butikken sin av bare de beste råvarene, og lager figurer, kreasjoner, pynt og forsåvidt en del andre lekre godbiter, både til vanlig salg og på bestilling. Bedriften går kjempebra, og sjokoladen hans begynner å bli kjent også utenfor Arendal. Teh win! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jøss..! Fint at greide en 6'er da. Måtte nøye meg med en 4'er på min siste framføring. Var om det amerikanske skole systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå