TAAB Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har ei vennine som har søkt jobb på Biltema som snart skal åpne i Mjøndalen. Er det noen som vet hva de tjener der? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg vil tippe at minstelønn for personer under 18 er rundt 75,-. AnAnAs jobber på en eller annen biltema-butikk, snakk med henne så får du sikkert svar. Lenke til kommentar
skonr42 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har ei vennine som har søkt jobb på Biltema som snart skal åpne i Mjøndalen.Er det noen som vet hva de tjener der? 3595892[/snapback] Hei! Ja. Biltema følger tariff satsene. Fra minste lønn og oppover. Mvh Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Finnes det "minstelønn" i Norge? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Finnes det "minstelønn" i Norge? 6280119[/snapback] hæ? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 @EskimoBob; nei det finnes ingen minstelønn i Norge. Jeg kan betale deg 2 kr i timen og gjøre det fullt lovlig. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Vel, det er mange måter å komme seg unna med lønn lavere enn minstelønn. Jeg f.eks jobber for Bergens Tidende som avisbud, og har ca. 25 kroner timen midt på natten lørdag/søndag inkl. helligdager. Vanlig lønn ville vel vært ca. 10 kroner timen. Hvis hun er over atten, så vil jeg tro at biltema i allefall utbetaler 90 kroner i timen. Du får vel vente på svar fra noen som jobber der. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hun vet det sikkert nå, sjekk dato på innlegg Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hun vet det sikkert nå, sjekk dato på innlegg 6282181[/snapback] Litt av en post å dra opp Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hmm, søsteren min jobber på Obs! og får over hundre kr i timen, så ligger vell rundt det? Lenke til kommentar
skonr42 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Har ei vennine som har søkt jobb på Biltema som snart skal åpne i Mjøndalen.Er det noen som vet hva de tjener der? 3595892[/snapback] Altså Tariff satsene. HK. Handelkontor Org Det tilhører biltema. Hvis mann er organisert. Men uansett så følger Biltema Tariff satsene. Og øker ved lønn når disse blir endret for hvert år. Jeg jobber der og har jobbet der i 7 år frem til nå! Lenke til kommentar
KotnsmreK Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har ei vennine som har søkt jobb på Biltema som snart skal åpne i Mjøndalen.Er det noen som vet hva de tjener der? <{POST_SNAPBACK}> Altså Tariff satsene. HK. Handelkontor Org Det tilhører biltema. Hvis mann er organisert. Men uansett så følger Biltema Tariff satsene. Og øker ved lønn når disse blir endret for hvert år. Jeg jobber der og har jobbet der i 7 år frem til nå! Hei du, jeg lurer på å søke en stilling, kan du si noe mer konkret om hva jeg kan forlange/forvente i begynnerlønn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå