fxwz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har en rød sak som liksom skal gjøre det mer behageli å skrive på tastaturet med, slik at man ikke får noen skader av å sitte å trykke så mye. Vet ikke hva det heter, men saken er slik, da jeg var på lan i helgen, så var det jo selvfølgelig noen jenter som hadd greid å lage et hull under denn selve tingen, og følgene var at de ble helt ville, tok ut alt "geleaktige klisset" som var inne, og begynte å kaste det på folk! Å slik foregikk det nesten hele hlegen, så til neste lan så vurederer jeg å skaffe meg en ny slik "pute", som tåler litt da. Noen som kan henvise meg til noen? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Sitter her med en Fellowes i lær, kjøpt fra PSdata.. er ingenting annet enn fornøyd Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Håndleddstøtte for tastatur Håndleddstøtte for tastatur Håndleddstøtte for tastatur Håndleddstøtte for mus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå