anon12234 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hey, clanen min lager ny hp, men ingen har no spes skills i PS el annet program. så derfor lurer jeg på om folk her kunne prøve seg fram? sett på "TSNF" med kul skrift skil at det passer på denne banneren. skal være på denne siden: http://www.tsnf.org/side/index.php Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Heisann. Klistra sammen noe på moen min. hvis du vil ha fornadra på den, abre si ifra! (prøvde å få til fargene sånn ca som dere bruker på sida) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 den var knallbra!. tror vi skal bruke den, men er fortsatt åpne for flere forslag Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Trondheim Spessial N00b Force ^^ stili navn på klanen ^^ Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 hehe. navnet passer egentlig ikke helt til skillsa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå