b-real Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ikke quote bilder folks.. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Plakater ja... Har disse hengende på veggen: -- Cannibal Corpse - Live Cannibalism -- Morbid Angel - Gateways To Annihilation -- Sepultura - Arise -- Slayer - Divine Intervention -- Jeg kunne postet bilder av mine egne men har ikke foreløbig ikke noe sted å hoste bildene mine Alle bildene er fra Poster Paradise, anbefales for de som vil ha tak i metall-plakater! Endret 30. januar 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Mephisto: hva brukte du til å bore hullene til innfestninga til plakatene ? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Mephisto: hva brukte du til å bore hullene til innfestninga til plakatene ? Brukte en kniv, skjærte ut to svære høl, fyllte igjen hele med sparker, og stakk inn ei skrue med sparkelen var "våt" og lot den tørke.. Greit da... Takk for lånet av borhammeren. Lenke til kommentar
verbal Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jimi Hendrix. er vel kansje ikke en plakat men... Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Dobbel Endret 7. februar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Marilyn Manson - Live Marilyn Manson - Holywood (in the shadow of the valley of death) Marilyn Manson - Group Korn - Asylum Dimmu Borgir - Spiritual Black Dimensions + noen fake plakater fra utladet og noen fra cd-booklets. Har ikke kamera for øyeblikket, så får ikke tatt bilder.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Øy!! Må vel være flere som har plakater... Fikk et nylig: Rammstein (Stort bilde) Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Mine plakater (05.02.05): Min favoritt, beste plakaten jeg har sett, derfor henger den på veggen Mange jenter sier at denne er stygg, og kvinne nedsettende osv. MEN DET ER DA KUST FOR FAEN!! (men fortsatt litt gromt ) Litt Simpsons er et must: Coca Cola har sin plass på veggen og: Lord of the Rings: "One to watch" - editon av MI:2 Og CS: Source offisielel bilde, rasterert på 4*4 A4 ark. (ser ca slik ut): Det var vel det. Har såpass lite rom at det er ikke plass til flere. Må bruke taket da mvh Audun B Endret 5. februar 2005 av Audun B Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 blant annet hvor fikk du tak i den? Bestilte den selv fra AllPosters.com men de sendte feil de dumme J***** Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hvor fikk du tak i den?Bestilte den selv fra AllPosters.com men de sendte feil de dumme J***** kjøpte den på den lokale freerecordshop tror jeg. Var iallefall her i byen et sted Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Denne: (Klikk for større versjon.) Og denne: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 1. Pulp Fiction. Plakaten ser mer ødelagt ut enn den er. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 2. Fet parodi. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hehe, fikk den av mamma da hun hadde vært i syden i jula Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Iron Maiden - Live After Death Eneste jeg har oppe akkurat nå (bor litt midlertidig). Når jeg flytter kommer nok veggene mine til å være dekt med mye fint Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Klippet den av en lyktestolpe for en stund tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå