superreven Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Får til uken levert bredbånd av Lyse, 10 000/10 000, og må kjøpe meg en trådløs ruter. Den skal fungere godt i et stort hus, over tre etasjer. Noen anbefalinger? PS: Får snart PC av jobben (bærbar og stasjonær), vet ikke hvilke trådløse nettverkskort som kommer til å stå i disse, har det noen innvirkning på hvilken ruter jeg bør velge? edit:leif Endret 30. januar 2005 av superreven Lenke til kommentar
JanVil Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har nettop fått mitt lyse bredbånd opp å gå (etter endel venting på de folka som sveiser fiber). Investerte 694,- +frakt (144,-) hos Pyton på en Linksys WRT54GS. Ble levert på 2 dager, så der er jeg imponert. Kan forøvrig ikke se at den står i prisguiden nå, men det gjorde den tidligere i uken.... Sjekk tidligere innlegg her Med annen firmware, kan du stille på sendestyrken (Range: 0 - 251 mw). Har satt min i garasjen(kjeller m/betongdekke) inni en JB, og med original firmware ble det litt liten effekt hvis jeg satt på loftet (3. etg). Men etter å ha oppgradert firmwaren, fungerte det kjempebra. Min sendeeffekt er nå 28 dBm (mot 15 tidligere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå