arokh Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 SintBrus: Antall "max" watt er ikke nødvendigvis det som avgjør hvor mye strøm en PSU klarer å levere. Har til dags dato ikke hørt om noen som har hatt problemer med en Shuttle PSU selv med fullpakka boks. Skal gå fint an å putte inn en FX-55, to harddisker og et X800XT for å si det sånn. Lenke til kommentar
eClux Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 En venn av meg som arbeider som IKT lærling sa at han hadde hørt om ett tilfelle Men det trenger ikke å være Shuttle SN95G5 som han fikk problemer med. Kan være noen Pentium 4 versjoner, for de bruker mer strøm. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 "En venn av meg" argumenter blir bare for vagt. Jeg er forresten ferdig utdannet IKT-driftsoperatør om det hadde noe å si Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 At en psu har 450W på specs betyr ikke at den yter 450W, bare at den har et peak på 450W. Derfor folk kjøper skikkelige psuer og ikke billig dritt. Shuttle psuer er meget bra, er ikke noe problem å putte i 2x300gb disker, 2xrambrikker, lydkort og 6800gt/x800xt pe fordi psuene yter godt. Når man er utdannet ikt driftsopp. er man utdannet til å sitte på telenors servicetelefon Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Når man er utdannet ikt driftsopp. er man utdannet til å sitte på telenors servicetelefon Nåja, service-folka hos telenor virker litt glupere enn den gjennomsnittlige ikt-dr.op. Lenke til kommentar
eClux Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg skal kjøpe meg en slik Shuttle viss jeg får solgt min Bærbar PC. Har en Elitegroup G556E Pro som jeg skal kvitte meg med, det blir trist Men jeg føler ikke jeg har bruk for den da jeg er har en vanlig stasjonær PC som jeg bruker mer. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har nå denne shuttle'n selv, må bare si at den er SKITBRA. Kjøpte fra komplett og ble gledelig overraska over at det var en revisjon 2.0. Lenke til kommentar
eClux Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hmm... Va som er forskjell på Revisjon 1.0 og 2.0 da? Er det viktige oppgraderinger? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hmm... Va som er forskjell på Revisjon 1.0 og 2.0 da? Er det viktige oppgraderinger? Shuttle har vært tilbakeholden på nøyaktig hva som er forandret, men ut i fra hva jeg har lest så er populære problemer justering av VDIMM og problemer med å styre viftehastighet. Var noen andre småting også som jeg ikke husker i farta. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Shuttle XPC SB95P V2 har en 350 Watt's strømforsyning hvis noen lurte SN95P V2? Den har jeg ALDRI hørt om .. Har du link? Hvis det er denne SN95G5 du mener, så sier Shuttle selv at den har 240 W... EDIT: Så senere at NetShop hadde fått inn en slik boks som SebRam omtaler. Men det er et helt annet chipset, og tilhører en helt annen tråd.. Vennligst hold dere på temaet.. Jeg er klar over det, men dere kom plutselig innpå dette med at Shuttle barebonene hadde små strømforsyninger Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Litt OT: En eller annen snakket om å bruke Expertools til å stille viftehastigheten min til 50%, men funker dette bare med gainward kort.. går det iallefall an med et XFX? Har lastet det ned men skjønner ikke hvordan, kan stille på alt utenom dette.. Tusen takk for hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå