halvardm Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har tenkt å kjøpe meg en iMac, men vil ha mer en kun 256 mb ram. Prisene på apple.no er jo uhyre høye, og jeg tror jeg skal kjøpe fra komplett eller noe. Men det jeg lurer på er: -Hvilke RAM-brikker bruker du? -Er det lett å gjøre selv? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Bruker ikke MACer og PCer samme type RAM. Det er vel bare å sette inn Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Nei, tror ikke det er alt du kan bruke til Mac. Noen som har prøvd å sette inn mer RAM i en iMac? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) På en iMac G5 bruker man helt vanlig PC3200-RAM uten ECC eller noe annet fjas, og det skal være veldig enkelt å utføre oppgraderinga selv, uten at jeg selv har gjort det. Det står sikkert lettforklart i manualen som følger med. Apples egne sider vil ikke være med og leke akkurat nå. Endret 30. januar 2005 av Zapchud Lenke til kommentar
Locinho Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nei, tror ikke det er alt du kan bruke til Mac.Noen som har prøvd å sette inn mer RAM i en iMac? Heisann! Her er en ganske fin guide til hvilke typer ram du bør bruke til hvilken Mac. Såvidt jeg husker er det vel link til tråder hvor folk deler litt erfaring også. Ta en titt i tråden under: Ram for Dummies Håper dette hjelper! Mvh Locinho Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Takker, tror jeg må kjøpe en http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=120859 en når jeg kjøper iMac'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå