el_scorcho Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har laget 3 div'er, en topp, en meny som ligger horisontalt uner toppen og en content. Hvordan gjør jeg at det bare er content som byttes ut når jeg navigerer rundt på siten? Går det an? Eller må jeg "loade" alt på nytt hver gang noen trykker på en link? På forhånd takk Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 letteste er å bruke php, og da må du laste alt på nytt, finnes også noen javascript metoder men personlig så liker jeg de ikke. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Hvis dette skal være kun HTML og/eller CSS er det nærmeste du kan komme frames/iframes Men dette fraråder jeg deg på det varmeste da dette er ikke en gunstig løsning. Søk litt i PHP forumet så finner du nok en bedre løsning på det du leter etter.. Endret 30. januar 2005 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 ok, takker for svar.. Det skal etterhvert bli php, må bare få boken først... Nok en gang, takk for tips! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Denne artikkelen hjelper deg kanskje på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå