Gå til innhold

Hva het serien?

Anbefalte innlegg

Husker for en god stund siden, ca. på samme tid som Knight Rider gikk, så gikk det et sånnt program om to personer som hadde et sånnt superhemmelig helikopter gjemt inni et fjell som åpnet seg. Dette helikopteret hadde naturligvis en turbo som gjorde at det gikk fortere enn alle jagerfly og slikt, disse to personene tok jo selvfølgelig alle de "onde" typene og sånnt...

Det jeg lurer på er om det er noen har som vet hva den serien het?

Jeg husker den bare såvidt, men det jeg husker er at den var konge kul! Noen må hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulig å få tak i den serien nå? Jeg finner den ikke noen steder jeg :hmm:

På play.com har de noen dvd'er, men det er bare noen få utvalgte episoder, 3 episoder på hver av dvd'ene, og de er ikke engang kronologiske... Noen som vet om det bare er blitt gitt ut 12 episder av Airwolf på DVD, eller? :ermm:

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulig å få tak i den serien nå? Jeg finner den ikke noen steder jeg  :hmm:

På play.com har de noen dvd'er, men det er bare noen få utvalgte episoder, 3 episoder på hver av dvd'ene, og de er ikke engang kronologiske... Noen som vet om det bare er blitt gitt ut 12 episder av Airwolf på DVD, eller?  :ermm:

www.play.com mener jeg oh huske at hadde minst 2 sessonger av AIRWOLF på dvd

edit: Airwolf Vol. 1-4

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulig å få tak i den serien nå? Jeg finner den ikke noen steder jeg  :hmm:

På play.com har de noen dvd'er, men det er bare noen få utvalgte episoder, 3 episoder på hver av dvd'ene, og de er ikke engang kronologiske... Noen som vet om det bare er blitt gitt ut 12 episder av Airwolf på DVD, eller?  :ermm:

http://www.play.com/play247.asp?searchtype...olf&page=search

Lenke til kommentar

Nei, på play.com hadde de bare 12 episoder til sammen, og de var ikke engang kronologiske. Skrev det tidligere :roll:

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...