Dahl Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Heisann! Jeg lurte på om det hadde vært en god idé å starte en tråd i Off Topic-delen av forumet hvor månedens forumbrukere ble kåret? Jeg har sett dette på en del andre forumer, og synes det ser litt morsomt ut. Ettersom dette kun hadde fungert hvis alle (iallefall mer enn et par stykker) var med på det, så vil jeg gjerne høre noen i forumledelsen sitt syn på forslaget. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis noen ønsker å starte opp en slik tråd, må de gjerne det, men å lage dette til noe "formelt" anser jeg som lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 QUOTE (DesertGlow @ 30/01/2005 : 17:44) Hvis noen ønsker å starte opp en slik tråd, må de gjerne det, men å lage dette til noe "formelt" anser jeg som lite sannsynlig. Jeg tenkte absolutt ikke på noe formelt, jeg ville bare høre hva en admin syntes om det. Greit, da starter jeg en slik tråd. Takk for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg tror en slik tråd fort vil ende opp med masse tull og usakligheter. Det er sikkert en grei idé hvis en moderator ofte titter innom og får slettet ubrukelige innlegg, men hvis det ikke skjer, vil nok tråden fylles til randen med tull ganske fort. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 QUOTE (sluffy @ 30/01/2005 : 18:21) Jeg tror en slik tråd fort vil ende opp med masse tull og usakligheter. Det er sikkert en grei idé hvis en moderator ofte titter innom og får slettet ubrukelige innlegg, men hvis det ikke skjer, vil nok tråden fylles til randen med tull ganske fort. Har nå startet opp en slik tråd, den finner du her. Og en av de som forsøker å få denne posten ut på off topic-diskusjon er faktisk en brukermoderator... Jeg begynner å miste troen på dette forumet! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Tror aldri jeg har sett så mange rapporteringer for en tråd før... Åpenbart at dette ikke slo an, men premissene for tråden var kanskje ikke helt "spot on"... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Jeg tror den kunne fungert, bare folk som synes tråden ikke er noe, holder seg unna! Det er da ikke nødvendig å syte og klage sånn! 80% av de som gjør det (tror jeg ), tror jeg bare gjør det fordi de mener de ikke har muligheten til å bli nominert... Hvis det blir opprettet en ny tråd der det blir sagt klart ifra at slik spamming ikke er tilatt og at man må ha en grunn for å nominere de forskjellige, tror jeg det kan gå, det så ut som en liten del likte den. Så to-tre stykker som nominerte SERIØST! Forsøk igjen TSP Endret 30. januar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) QUOTE (The Strategy-player @ 30/01/2005 : 19:52) Forsøk igjen Takk for at du er så positiv, men jeg må si at jeg har mistet troen på hvordan dette formet fungerer etter at B|Real forsøkte å ødelegge posten... Edit: Jeg vil forøvrig sende en klage til forumstyret (ikke første gang, nei). Endret 30. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det synes jeg er bare tull å ha månedens bruker (missbruker). Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Tror egentlig det hadde blitt som med tråden der vi skulle 'gi dagen til en bruker som vi mener fortjener det' (eller noe slikt). Det vil si, de som er veldig aktive i Off-Topic og/eller de som har vært på forumet en stund hadde blitt nominert. Resten glemt. (Nei, jeg er ikke bitter fordi jeg aldri fikk en dag. Eller, kanskje litt ) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg er klar over at posten min med fordel kunne ha beskrevet regler osv., men jeg trodde ærlig talt at dette forumets brukere og moderatorer var litt mer voksne enn hva B|Real, ATi-Radeon, Goophy, jevel, Dingot0m, og fredrikrb viste i denne posten. Nok en gang skuffer dette forumet. Denne posten kan forøvrig stenges. Endret 31. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Opus Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg