haqbar Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har litt problemer med å avinstallere Norton Antivirus 2005. Jeg har prøvd med Legg til og fjern programmer, men der finner jeg Norton og trykker på remove, men da bare blinker vinduet og ingenting skjer. Tror vel heller ikke jeg bare kan slette norton mappa siden det sikkert er en del register filer. Har sjekket Norton support men fant ingen ting... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Last ned "Advanced Uninstaller". Se om det funker da, bør iallefall gjøre det. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Var jeg som hadde rotet litt til, men det funket å bare starte innstalasjonsfilen igjen så spurte den om den skulle avinnstalere. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei! Her er LINKEN som vil hjelpe deg videre. Guide om hvordan man avinstallerer Norton antivirus 2005 på Windows 2000/XP. Regner med at du har Xp..... Fint å kunne hjelpe deg. Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har hørt at hvis man avinstallerer f.eks gjennom installasjonsprogrammet (Norton Antivirus), forsvinner ikke alle filene. Så hvis man har et problem, med Norton antivirus, er det nok best å følge skrittene i linken ovenfor. Den som vil avinstallere Norton Antivirus 2003 og tidligere versjoner, klikk HER. Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Takker, var et par mapper som var der fortsatt Hehe borte nå, NOD32 er mye bedre Endret 31. januar 2005 av kuroger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå