Gå til innhold

Printe labels rett på DVD(?)

Anbefalte innlegg

Sikkert et håpløst spm. men jeg har bestilt Canon Pixma iP3000 og på mpx.no opplyser de følgende:

Du kan også skrive ut bilder og design direkte på kompatible CD- og DVD-plater.

Betyr dette at jeg ikke trenger å klistre slike ekle papirlabels på DVD'ene først? Hvor kan jeg (eventuelt) finne slike "kompatible" plater?

Verbatim +R, 8X 50CB, FULL FACE inkjet printbar, duger disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jo godt å høre :!:

noen som vet om de verbatim platene jeg linket til er helt hvite? (eller blanke eller whatever) Slik at en eller annen logo vises?

EDIT: Slik at en eller annen logo IKKE vises

Endret av SilentBob
Lenke til kommentar

Hvilket program var med IP3000, SilentBob?

Har en i865. Der var det med CD label print 1.0.0. Det som er ergelig med dette programmet er at man får ikke skrevet helt inn mot senter på platen. Noen som vet om et program som gjør det? Tenker da på å skrive rett på platen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
SilentBob Skrevet 24/02/2005 : 13:51

var med cd-label print 1,0,2

Jeg får skrevet helt inn til senter av platen, men får en liten hvit sirkel helt ytterst 

Hvordan greier du det. Jeg greier å printe helt ut til kanten, men ikke helt inn til senter. Stopper 10 mm fra. Får ikke justert nærmere. Hvor er det du justerer ??

Arne M

Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 24/02/2005 : 13:51

var med cd-label print 1,0,2

Jeg får skrevet helt inn til senter av platen, men får en liten hvit sirkel helt ytterst 

Hvordan greier du det. Jeg greier å printe helt ut til kanten, men ikke helt inn til senter. Stopper 10 mm fra. Får ikke justert nærmere. Hvor er det du justerer ??

Arne M

Trykker på "Select Paper" --> "CD Label Print" -->"New"

Da kan du lage en "User Defined" hvor du setter outer til 118mm og inner til 17mm. Men på 17mm så skriver den litt innenfor det hvite, så jeg har justert denne til 20mm på "Adjust Circle Cize"

mvh SilentBob

Lenke til kommentar

SilentBob Skrev 24/02/2005 : 14:40

Trykker på "Select Paper" --> "CD Label Print" -->"New"

Da kan du lage en "User Defined" hvor du setter outer til 118mm og inner til 17mm. Men på 17mm så skriver den litt innenfor det hvite, så jeg har justert denne til 20mm på "Adjust Circle Cize"

Det fungerte utmerket. :w00t:

Mange takk. :thumbup:

Arne M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...