TrineM Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei Har kjøpt en AMD Athlon XP 3000+ i boxed versjon. Jeg kjøpte med ekstra kjølepasta, Arctic silver. Trenger jeg å ha på ekstra ( det er vel kjølepasta der fra før? Er et hvitt lag under kjøler/vifte som følger med) Har ikke tenkt å overklokke! Er det greit å ta ekstra, eller går det ikke bra å ta mer, når det allerede er påført! Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er kjøle pasta på alle nye prosessorer. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 nytter ikke å ta på exstra,, men det er lurt å fjerne gamle kjølepasta og ta på Artic silver,, viss det var det du hadde Artic silver er mye bedre enn den dere standarkjølepastaen,, Lenke til kommentar
TrineM Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Det er kjøle pasta på alle nye prosessorer. Tusen takk! Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ikke ta på elstra, fjern den gamle og smør på nytt, sånn som "snap" sa Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Anbefalt metode for å fjerne gammel kjølepasta? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 isopropanol, rødsprit, q-tip Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) uff jeg klarte å gjøre den feilen, glemte at det var goop på boxedkjølern, har nå to lag, har ikke hatt tid til å fjerne det, temp varierer mellom 30 og 50 grader avhengig av vifte rpm overclock og romtemp, det jeg frykter er at det har skjedd noe kjemisk mellom de to pastaene så det f.eks har limt seg sammen. noen som har noe å si til det? Det er kjøle pasta på alle nye prosessorer. thumbs.gif er det vel ikke, er kjølepasta på boxedkjølere Endret 30. januar 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå