haqbar Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har et ABIT IC7-G hovedkort med innebygd lydkort. Når jeg klokker opp dataen så begynner det å skurre i bakgrunnen på mikrofonen min (når jeg tar opp og prater med andre) Noen som vet om en måte å få fjernet denne bakgrunnsstøyen? Veldg irriterende. Har flashet BIOSen med den nyeste. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Høres ut som om du glemmer å sette på(i bios) Fixed AGP/PCI Frequency i SoftMenu Setup(66/33) når du klokker.Det bør du gjøre,hvis ikke risikerer du å ta knekken på hovedkort/skjermkort/pcikort. Endret 31. januar 2005 av ghbing Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Har satt på AGP/PCI lock. Lydkortet er innebygd så tror ikke det er det som er problemet. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg har også et IC7 hovdedkort og jeg har også problemer med at det blir bråk fra min microfon når jeg snakker med andre. Jeg har til og med testa å bruke et annet skjermkort og 3 forskjellige mic's, men med samme resultat. btw jeg har ikke klokka min pc på noen som helst måte.. Endret 31. januar 2005 av steinih Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Problemer med Realtek ALC650 Controller i siste BIOS(er)? Gå tilbake til problemfri BIOS og bruk Realtek drivere som fulgte systemet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå