eritho Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Hei, jeg har tenkt å koble 3 PC-er til mitt upc modem. Har ikke så stor greie på dette men vet at man trenger en hub og kanskje en router. hvordan skal jeg gjøre dette? trenger hjelp :smile: og hvor mye koster alt jeg trenger`? Mhv Eritho Lenke til kommentar
druid Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 hvis du har den største pakken som du kan bruke 3 PC-er på kan du bare dytte modemet og alle maskinene rett i huben, og sette maskinene til og ta imot ip med DHCP (modemet setter du med all sansynlighet i uplink tilkoblingen på huben, varierer med tpen du får i pakken, uansett ikke noe magi skal til :smile:) [ Denne Melding var redigert av: druid på 2001-11-16 17:54 ] Lenke til kommentar
Akke Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Ser mange spør om dette. Hva med å lage en Guide på det?? Med hvordan man kan gjøre det i forhold til de ulike leverandørene. Så kan vi bare paste inn en link hver gang noen spør :smile: Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 du kobler alle tre maskinene til hub,kabelmodemet skal rett i huben ikke i uplink,uplink brukes viss du skal koble opp en hub til..les mere på http://www.practicallynetworked.com [ Denne Melding var redigert av: jan rune på 2001-11-16 20:35 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå