AxTyZoR Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Lese: 1983 MB/s Skrive: 819 MB/s Latency: 80,3 ns Syns dette virket faretruende dårlig... Kjører en en TwinMOS 512Mb Pc3200 brikke på et MSI K8T Neo-FIS2R. Står en 2800+ uklokket 64-biter på det... Noen som har noen forklaring på hvorfor det blir så dårlig her da? Gjerne veiledning til hvordan å få det bedre? På forhånd takk Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Er det virkelig ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Siste bump.... Er det virkelig INGEN som kan det her??????? Vet at det er mange som kan det, men jeg kjenner ikke til slikt folk... Hvis ingen her gidder å svare på et spørsmål om hjelp, ser jeg faen ikke vitsen med å ha et forum.... Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Hei og velkommen til forumet Det er ikke videre noen bra score det der nei. Men å svare konkret er umulig å si, pga det er veldig mange variabler som avgjør i slike tester. Alt fra Operasjonsystemet til minne, CPU, HK innstillinger. Sjekk i BIOS at alt er riktig innstillt, at du kjører med de rette frekvensene. Et godt tips er å "tune" Windows (hvis du har det), og husk at antivirus program som Norton tar mye av systemressursene. Legg ut litt info slik at vi kan hjelpe deg bedre, bruk gjerne infoprogrammer som Cpu-Z, Sandra, Everest home ed. e.l. Post resulatater her, så kan vi se om vi kan hjelpe deg. Lykke til, og husk at dette er et forum, ikke et chatte rom der du får svar med en gang Edit: linker til deg Endret 30. januar 2005 av stigen1 Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 takker for et svar.... testen er utført med everest... kan du spesifisere hva du vil ha av info for å hjelpe? Har everest home ed. og cpu-z... Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvilke frekvenser kjører minne og CPU på; FSB, minnefrekvens (latency f.eks). Her ser du en post med resultater fra Everest, kanskje du får litt info herfra. Jeg kan hjelpe deg så godt jeg kan, men er ikke en kløpper på AMD systemer (ytelsesmessig i større grad). Men det er mange som kan hjelpe deg her? Ikke sant AMD-guttaboys, som kanskje har tilsvarende system e.l? Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 hvis du ser der, så har jeg prøvd, men fikk ikke noe respons der.... Legger ved et bilde par bilder av stutusen u cpu-z Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis du legger ut Memory og CPU fra samme program, det kan hjelpe litt mer. Sånn utfra latency er det ikke spesielle gode timinger du har. Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 og bilde over cpu... så ikke du ba om det før nå... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Her er scoren til "tilsvarende" systemer, dine tall er jo ikke så ille... Men slutt den forferdelige bumpingen din. Tre bumps på noen få timer er helt forferdelig, prøv å les rettningslinjene... Endret 30. januar 2005 av ADT Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Slik jeg ser det kjører minnet ditt på 150Mhz og ikke 200..... Rett meg hvis jeg tar feil.... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Ser ut som ram kjører asynkront med cpu. Prøv å sett CPU:DRAM ratio til auto eller 1:1 i BIOS Endret 30. januar 2005 av C4STOR Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ser ut som ram kjører asynkront med cpu. Prøv å sett CPU:DRAM ratio til auto eller 1:1 i BIOS Jepp, gjør dette så vil du få andre resultater skal du se Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis ingen her gidder å svare på et spørsmål om hjelp, ser jeg faen ikke vitsen med å ha et forum.... Bumping og drittslenging om forumet og dets brukere. Stenges så du kan prøve igjen, og ja jeg ser at dette er en levende tråd men det får være måte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg