eikum Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei! Jeg har nettopp fått meg en WhiteBox 1557. Jeg vil gjerne at bildet som kommer på skjermen også på tv'en. Hvordan kan jeg gjøre dette? er et Radeon 9700 128MB skjermkort. Har utgang på bærbare pc'en og inngang på TV'en. Bruker SVideo nå. Petter Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Gjorde dette på min CL56 i går. Jeg gjorde følgende: Ta i kabelen mellom PCens S-video og TVen. Hold så inne FN + F5 knappen. Edit: du må skifte kanal til AV. Endret 30. januar 2005 av xSotte Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg får bare sort/hvitt med s-video på min Ferrari på Sony 28" TV. Skal teste på prosjektoren senere. Synd s-video har ELENDIG bilde. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg får bare sort/hvitt med s-video på min Ferrari på Sony 28" TV. Skal teste på prosjektoren senere. Synd s-video har ELENDIG bilde. Er ikke det TVen som har elendig bilde da? den kjører jo tross alt på en langt mindre oppløsning. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg får bare sort/hvitt med s-video på min Ferrari på Sony 28" TV. Skal teste på prosjektoren senere. Synd s-video har ELENDIG bilde. Er ikke det TVen som har elendig bilde da? den kjører jo tross alt på en langt mindre oppløsning. Jeg mener til å bruke prosjektor. Skulle helst hatt component siden prosjektoren støtter HDTV (480p/720p/1080i) Lenke til kommentar
eikum Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Takker! bildet funket fett med var ikke noe lyd. kunn lyd på pc'en ikke på TV'en + at skriften var litt vansklig å lese. Petter Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Takker!bildet funket fett med var ikke noe lyd. kunn lyd på pc'en ikke på TV'en + at skriften var litt vansklig å lese. Petter S-video overfører bare video, ikke lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå