togr Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 noen som har denne receiver'n her. si positive og negative sider med denne? Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 erfaring? sier bare en ting jeg GOD LYD! Lenke til kommentar
togr Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 god lyd? utdype det litt mer? skal kanskje kjøpe denne i orgen,så haster litt Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Vel, jeg kjøpte akkurat Yamaha RX-V550 modellen under den du skal se på. Jeg har værtfall nok med god lyd nå, jeg søker gode høyttalere nå. Men når jeg var nede på en lokal butikk her i kr.sand spillte Den forsterkeren din utrolig klar og fin lyd. Jeg har værtfall ikke noe negativt og si om den, men du har vel mulighet til å få en sniklytt på den der du skal kjøpe den? Lenke til kommentar
togr Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 håper på d ja. hører alle snakker fint om den rx-v650 så må nesten prøve den. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg skaffet Yamaha RX-V650 til mitt kino oppsett, og er svært godt fornøyd, og du skal lete lenge etter noe som gir så mye for pengene. Denne fungerer bra ttil musikk også ! Se på hjemmesiden min, eller min hjemmekino i "signaturen" min ! Evt. kan du lese litt i DENNE tråden ! FA Endret 31. januar 2005 av FallenA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå