DiJayQ Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg har akkurat installert TVTool på maskinen min, og nå skulle jeg prøve å bruke det på tv'en for første gang. Jeg stillte det inn sånn som jeg ville ha det og begynte å se på film, pluttselig ble bildet flimrete, aldri vært sånn før. Noe jeg må stille på i TVTool? Noen som har vært borti samme problem? Lenke til kommentar
kolibra Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 TvTool virket til meg, men det ble flimrete etter 10 minutter med å se på DivX, tror det er en form for "timer" som skrur av tv-mode. Bruker win2k så du vet det. Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg har samme problem... jeg bruker windows xp da... Noen der ute som vet hva vi må gjøre????? Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 15:39, DiJayQ skrev:Jeg har samme problem... jeg bruker windows xp da... Noen der ute som vet hva vi må gjøre????? Dere må gå til tvtool.info og registrere, du må betale 10 euro, så får du en serial + en link til å laste ned fullversjon av programmet. Så installerer du tvtool skriver inn serial osv. Så funker det fint som ****!!! P.S. Jeg har fullversjon!!!! P.P.S. Du får den ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå