Gå til innhold

test av etterslep? Programmvare?

gamer73

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på om jeg skal teste min gode gamle HPL1520 15" LCD med rundt 25ms for etterslep. Jeg spiller jo egentlig helt fint på denne og jeg kan ikke merke etterslep (mest pga at jeg ikke vet hvordan man merker det), men det hadde vært gøy å se hvordan det ligger ann med målbar etterslep liksom.

en del av testpersonene her på hardware.no bruker noe bouncing ball eller noe. Hvor finner jeg dette programmet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et gammelt jungelordtak: Ikke let etter feil du ikke kan se. Når du først finner dem, lommer de til å irritere deg hele tiden. Alt du gjør er å lære deg å se det negative i ting som du ellers hadde vært lykkelig uvitende om.

Samme med døde pixler. Så lenge du ikke ser dem, så har du ingen. Blir du lykkerligere av å finne en? Selvsagt ikke. Så la det bare være.

Å lete etter skavanker er en jobb for testere. Vi andre bør lete etter "lykken i livet og ro i sjelen." :)

Geir :)

Lenke til kommentar

takk for info..jeg skal teste...

om jeg ser etterslep så blir jeg ikke ulykkelig av det. Jeg vet skjermen min funker i spill...men vil etterhvert kjøpe en 19" til spilling da jeg syntes 15 begynner å bli for lite

Update...

Testet. Syntes det så bra ut jeg. Men om jeg stirrer inntest på den røde ballen kunne jeg kanskje se at sirkelen som danner ballen hadde et ørlite etterslep i form av 1-2 mm av noe som kalles støv bak den...men kun i et lite område liksom...Det plaget meg ikke på noen måte men jeg tor jeg skjønner hva dem mener med etterslep nå. Og min skjerm er jo en urgammel 15 tommer (minst 3 år) med oppgitt 25 msek (heter det msek?)

Men i en test jeg leste for lenge siden så kom skjermen min svært godt ut med hensyn på etterslep osv...det overasket testeren til og med *smile* (HPL1520)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...