Espen K Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Jeg har en blå USB Hard Drive 32md sak som jeg har brukt i ca to år nå, på pakken er det ingen navn på produsent eller leverandør. Siden i fjord har den ikke virket, dvs xp finner den men så fort jeg trykker på den så kommer det opp følgende Screenshot: Hva kan være feil ? Er den kaputt, den grønnne led lyset står å blinker hele tiden Endret 30. januar 2005 av Espen K Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Er det et programm som kan fikse denne tro ? Partition Magik 8. finner den ikke Følgende står på den: Usb Flash Disk P/N: USBMO-0032N S/N: 03011400529 Under egenskaper kommer følgende opp: Endret 30. januar 2005 av Espen K Lenke til kommentar
jendor Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har du brukt den svært mye? Selv flash-media har begrenset levetid - som avhenger hvor mange ganger den blir skrevet til.... er brikkene av dårlig kvalitet, så er levetiden enda kortere. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hadde en 128 pen.. Etter 5 ganger bruk funket den ikke mer. Bruker heller cd-rw Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det kan være dårlig signal fra usb Hard Drive din men du kan også prøve en annen usb inngang. Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Du har ikke formatert den til noe rart f.eks ? De fungerer vel best med FAT eller FAT32 etter hva jeg husker ? Endret 30. januar 2005 av Spritfire Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 skjedde det samme med meg (billionton) og da var det loddingene på usb pluggen som hadde løsnet så usb pluggen fikk dårlig kontakt. For å få ut dataene så måte jeg bikke på pennen så usb pluggen fikk kontakt. Fikk en ny av komplett (twinmos denne gangen) Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Lastet ned et program fra nettet etter endel leiting, kjørte det på den andre maskinen som har win98se og nå virker den som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå