Gå til innhold

Case Modding Prosjekt

Anbefalte innlegg

Unnskyld att jeg sier det, men tenk på all den hardware'n du kunne fått isteden for å bruke masse penger på kabinettet.... 5200 på et kabinett til 700 eller noe. Bruk heller pengene på fet hardware!! :thumbup: Men, men... Dette er jo bare min mening!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unnskyld att jeg sier det, men tenk på all den hardware'n du kunne fått isteden for å bruke masse penger på kabinettet.... 5200 på et kabinett til 700 eller noe. Bruk heller pengene på fet hardware!! :thumbup: Men, men... Dette er jo bare min mening!

Du er ikke den første som sier dette til meg :p

Tingen er at min Hardware er helt ok og føler ikke at jeg gidder å bruke så mye penger

på hard-ware siden jeg har såpass bra hardware som jeg faktisk har.

Er kult med et tøft kabinett da ;)

og btw, vet ikke om du har lest i gjennom lista mi? det står vertfall at jeg skal ha meg en ny hard-disk, den koster 1750,- og er dermed den dyreste tingen i samlinga :p

Sier ikke at den koster allt i verden, men hard-disken er det eneste som trenger litt hjelp når det gjelder hard-ware.

Er kanskje litt rar, men liker at ting ser fint ut.

Og når jeg alikavell skal konfirmere meg så er det jo ingen grunn til å la pengene ligge :tease:

Ingenting kan stoppe meg fra å sette i gang prosjektet, det skjer! :thumbup:

Lenke til kommentar

hmmmmm.... Skjold ga meg lyst på vannkjøling :p

vannkjøling hadde jo vært kult :hmm:

Har sett noen komplette-sett på komplett.no og noen kule tanker på microplex, så kan sikker mekke noe kult ut av det :yes:

btw: noen som vet om det er mulig bytte tank på komplette vannkjøling-sett ?

Var liksom ikke helt sikker og greit å være på den sikre sia ;)

Lenke til kommentar

Ja det kan du, bare pass på at slangedimensjonene er de samme på tanken og resten av systemet. men du kan jo se på Thermaltake Bigwater settet. Det er et ganske billig komplett vankjølings sett (under 1000-lappen)

Søk litt rundt på forumet om det.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...