Shughli Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 jeg ønsker å oppgradere ram på min gamle armada!! men den ser så tettpakket ut, har skrudd opp dell notebook, som gikk smerte fritt, takket være brukanvisning på sida dems! men jeg finner ikke noe bruksanvisning for armada 1500c på nettet!! kan noe hjelpe til!?? takk Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er det mulig på en Compaq da Lenke til kommentar
Shughli Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Er det mulig på en Compaq da ja da ut ifra spesifikasjoner, så kan jeg sette inn brikke 128 mb ram Lenke til kommentar
abedin Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 jaa shughli !! ?? Eldre compaq maskiner hadde sånne knapper øverst på tastaturet slik at en kan løfte den ved å trykke eller skyve dem !!! Under tastaturet ligger rammet vel Shugli det betyr Morsom ? ikke sant Lenke til kommentar
Shughli Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 jaa shughli !! ?? Eldre compaq maskiner hadde sånne knapper øverst på tastaturet slik at en kan løfte den ved å trykke eller skyve dem !!! Under tastaturet ligger rammet vel Shugli det betyr Morsom ? ikke sant takk for alle svarene, jeg fant også det frem på nettet http://www.simpletech.com/support/guides/h...ompaq_1500S.pdf legger ut linken for alle andre som lurer på det samme ja abedin det betyr vel det bor du på trosterud eller? hehe.. Lenke til kommentar
abedin Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 jepp Shughli jeg Gjør vel det ! Men denne Var for harddisk installasjon, men jeg tipper at hd ligger under der, vel det er en gammal pc p2 eller 200 mmx om jeg ikke tipper feil hadde sånne for 5-6 år siden !! 1999 tror jeg. Hvit pc ! Har en ARMADA 1750 som skal brukes til prosjekt i bil ! trenger bare data sheet på lcden og tid Snakkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå