FpsStu Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er en kar som trenger alt av info som skjer rundt meg... Er derfor jeg har et 40x4 lcd til datan. Tenkte jeg skulle kjøpe en ny forsterker nå, og bytte ut den 10år gamle jeg sitter på nå... Men jeg er sinnsyk keen på å behold den dB visern som spretter opp og ned under sanger. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du får mange dbmålere. Du er ute etter en analog måler og det er jo egentlig ikke noe problem. Bare se her: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=15...um=1&Catg=11988 Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Eltek selger velleman lydmåler, koster 414,- Vurderer denne. Men kunne tenkt meg en med digitalvisning og automatisk valg av måle omr. Skalaen på denne er jo fra 1-10 dB og så må du stille inn på hjulet om du skal måle 60,70,80...,120 dB Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Tenkte mer på noe med phono inn-utgang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå