brainwasher Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 vis jeg ligger en rød kald katode i bunnen av et Chieftec Dragon Medium Tower lyser det da bra ut foran på kabinette??????????? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hang min på døra slik at den lyser ut av luftehullene og ut i front. Doner meg et digitalkamera så jeg kan ta bilde :smile: _________________ __________ PumpAction [ Denne Melding var redigert av: PumpAction på 2002-06-17 17:28 ] Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 15:09, brainwasher skrev:vis jeg ligger en rød kald katode i bunnen av et Chieftec Dragon Medium Tower lyser det da bra ut foran på kabinette??????????? Ikke overdriv med tegnsetting er du snill. Det vil nok lyse en del i front, men det kommer an på hvor store åpninger og sprekker det er, og eventuelle åpninger du har laget selv. I mitt Chieftec har jeg katoden på toppen, da lyset er så sterkt at jeg ikke vil ha det i bunnen, da ser man direkte på lyset. Så det blir NOK lys, uten tvil. Hvis du skal ha lys gjennom luftehullene i front vil det kanskje være bedre med neonwire eller neontape på innsiden av plasten? Har du plexi i siden? Uansett er ledningene som går til den omformerboksen litt korte, men hvis du ikke har plexi kan du ha boksen hvor som helst, og da har du større frihet til å plassere katoden. _________________ - PoWeR iS nOtHiNg WiThOuT cOnTrOl - Dette består maskinen min av [ Denne Melding var redigert av: d_jay på 2002-06-20 12:48 ] Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Nei jeg har ikke plexiglass men jeg har bestilt og så har jeg to kalde katoder en blå og en rød så viss jeg ligger for eksempell den røde i bunnen og så henger jeg den blå i toppen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå