siDDis Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Eg kjøpte desse basert på OC-freak sin anbefaling. Men mange av platene er dårlege, nokon funker ikkje i det heile tatt mot slutten. Dei fleste stasjonere sliter med å lesa frå desse dvdane. Desse fekk ganske solid score av OC freak, men eg synes dei har veldig middels kvalitet. det står epro47dvd+r4xbh-25, kan eg ha fått dårlege plater? Det eg lurer på er om det kan hjelpe å brenne på 2x? Eg har Nec 2500a brenner. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Last ned DVDIdentifier http://DVD.Identifier.cdfreaks.com og legg inn resultatet herfra så vi ser hvilke plater du har fått. Arne M Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 ** INFO : Disc = [DVD+R:PRODISC-R02-000] har firmware 1.06 til brenneren, bør eg oppdatere? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 bør alltid oppdatere men det er noen dritt plater, ihvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er min erfaring at det fremdeles lønner seg å kjøpe annerkjente merker når en skal ha DVD-plater. Eg holder meg til Verbatim enn så lenge. Når det gjelder CD-plater så virker det som om alt mulig kan brukes uten problemer. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har ikke erfaring med disse, men bruker eProformance 8x med vekslende hell. Er litt skuffet men de gir bra resultat på 4 og 12 x. På 8x, som de er beregnet for er de nærmest ubruklige. Hvis det er det samme med 4X platene er de nok værst på 4x. Prøv på 2x og ha den siste FW. Synd du ikke kan bruke Nero DVD-CD Speed og sjekke kvaliteten på denne spillere. Platene er jo veldig billige (95kr/25stk), men jeg bruker dem bare til ting som har begrenset viktighet. Arne M Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er de printbare? Vi fikk et parti printbare med produksjonsfeil, disse er nå tatt ut av butikken og alle som har problemer med eProformance DVD+R printbare kjøpt hos oss kan returnere de og få andre varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå