Gå til innhold

xbox oppskrytt?

El_PoLLa

Anbefalte innlegg

har lånt bort ps2'en min til en jeg låner xbox av. hittil har ikke xbox imponert meg, men det tar vel litt tid før spillutviklere tilpasser seg xbox og kommer med gode spill. hvis ikke sliter xbox litt.

spiller halo nå, sikkert det mest oppskrytte spillet jeg har spilt. det er en c&c renegade klone, og til tider er det barnslig, spesielt i starten der jeg blir behandlet som en tilbakestående. alt utendørs ligner dritmye på renegade og alt innendørs ligner dritmye på half life.

spillet er greit nok, men jeg skjønner ikke hvorfor dette spillet er så kjent. det er ett middelsmådig spill, ikke nyskapendes og heller ikke realistisk som det sto på coveret.

tror dette spillet blir mye bedre på pc enn på xbox.

grafikken på xbox er også oppskrytt, pcgrafikken er mye bedre (har 28"tv og 28" ws). grafikken på project gotham er dårligere enn på ps2.

anyway, tror jeg låner xbox'en en gang til rundt jul eller noe slikt og sjekker ut spillene da.

jeg savner ps2'en min :sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg synest halo (og de fleste andre xbox spillene for den saks skyld) er knallkule, men du skal få lov til å ikke like dem hvis det er det du vil.

ps. renegade og halo er helt forskjellige, den eneste likheten er at det er med kjøretøy.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare legge til at el_polla har brukt den meste av tiden sin de siste dagene foran nettopp den xbox en. Et annet faktum er det at jeg har tilbudt kjøring for å hente tilbake ps2 en, men det ville heller ikke el_polla!

Dette er 2 fakta som du må snakke deg ut av før du slenger drit om xbox :grin:

Lenke til kommentar

Kjenner folk som han derre. Vil liksom ikke gi helt slipp på Ps2 dritten.

Pc grafikk er IKKE bedre en Xbox sin. Gi et eksempel da? Drit i å si MAx Payne! lol

Hva slags kabel bruker dU? Det har også en del å si.

HAlo ligner ikke på renegade. Halo ble laget slik det er lenge før renegade. Er det noen ssom hermer så er det renegade. Halo barnslig? Behandlet som en drittunge? Mener du når de ber deg følge etter og sier at du skal "take cover" ol. Er det barnslig? WOW

Lenke til kommentar

halo er kult, men det er så teit med alle teammatene. de er jo tilbakeståendes mennesker alle sammen, eneste grunnen til at de er der er for og bli reddet av meg. men siden det ikke er noe stats eller noe slik i halo som det er i f.eks. fallout og gta3 så kan du like gjerne drepe alle sammen. skulle vært noe poeng og bonus for og gjøre oppdragene ekstra bra eller dårlig slik som i f.eks. fallout2 der en kan runne spillet to ganger som snill og ond.

grafikken er bedre enn ps2 grafikken i halo, men ikke så god som pc, i gotham project er den dårligere enn ps2.

online på halo blir sikkert kult, når kommer det egentlig?

jeg har ikke sett noe som har imponert meg grafikkmessig på xbox, men den gode grafikken skulle visst ikke komme før til høsten eller noe.

xboxkontrollen er hermet sykt etter ps2 sin... de er nesten identisk. de har bare byttet om den venstre analoge med den venster piltast greien og lagt til to knapper over de 4 andre på høyre siden og tatt vekk 2 under kontrollen.

jeg synes ikke xbox er noe bedre enn ps2 og ville valgt ps2 om jeg hadde hatt valget mellom xbox og ps2.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-17 14:53, El_PoLLa skrev:

.......spiller halo nå, sikkert det mest oppskrytte spillet jeg har spilt......... spillet er greit nok, men jeg skjønner ikke hvorfor dette spillet er så kjent. det er ett middelsmådig spill........

(Den 2002-06-17 23:01, El_PoLLa skrev:

halo er kult,.....

Javel.... hva mener du egentlig?

Quote:

(har 28"tv og 28" ws)

Det har du ikke! Du har en 28"ws og ikke noe mer. Og bildekvaliteten er btw rævva på den!

Quote:

grafikken er bedre enn ps2 grafikken i halo, men ikke så god som pc,

kan du gi meg en forklaring hva som er den store forskjellen på grafikken på pc vs xbox. De er nok ganske lik, men det er nok tv en som har begrensningen!

Quote:

xboxkontrollen er hermet sykt etter ps2 sin... de er nesten identisk.

Brillene dine ligger inne på kjøkkenbordet!

Og ja det var en del mer jeg kunne ha kommentert men gidder ikke nå :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-17 23:01, El_PoLLa skrev:

xboxkontrollen er hermet sykt etter ps2 sin... de er nesten identisk. de har bare byttet om den venstre analoge med den venster piltast greien og lagt til to knapper over de 4 andre på høyre siden og tatt vekk 2 under kontrollen.

jeg synes ikke xbox er noe bedre enn ps2 og ville valgt ps2 om jeg hadde hatt valget mellom xbox og ps2.

Jeeeezez Christ!!! Aner vi fanboy takter her? Håndkontroller er for det første ganske like, fordi de..ja nettopp.. er formet til hendene! Hvis du skal lete etter en håndkontroll som likner på Ps2 kontrollen, kan du jo se til en viss Nintendo-maskin.

For det andre: Hvilken person som er ute etter kvalites konsoll velger PS2? Ikke er den fremtidsrettet (ikke harddisk, nettverkskort), like dyr som Xbox? Ikke kan jeg FATTE hvorfor noen betaler 2500,- for den. Ps2 har mange kule spill, men det samme kan jeg si om Sega Mega Driven min. Man kjøper en ny konsoll fordi den byr på ny teknologi, som kan utnyttes i spillene.

Lenke til kommentar

methcal: jeg skifter mening etterhvert som jeg kommer lengre i spillet dah, noen mennesker er så håpløse...

halo var ikke som jeg trodde, jeg synes starten var teit og det hele lignet om renegade og half life. men det er jo dritgøy og spille cooperative, og dritgøyt og kaste plasma granater på teammates, prøv selv og du blit hekta.

kommer nok til og runne halo, og det er gøyt, men det er skuffende at det er ikke er noe stats i det. har du runnet det en gang så har du runnet hele spillet. multiplayer-coop kan jo være kult på internett, men stats ville gjort det mye mere attraktivt.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-17 14:53, El_PoLLa skrev:

grafikken på xbox er også oppskrytt, pcgrafikken er mye bedre (har 28"tv og 28" ws). grafikken på project gotham er dårligere enn på ps2.

Hahahahahahahaha. I just laughed my ass off!! Ps2-fanboys maser hele tiden om at grafikk ikke er alt, "gameplay er viktigst!!" Og noe av det første de kritiserer ved Xbox er grafikken :eek:

DERE MÅ STOPPE, JEG TROR JEG DAUER AV LATTER :razz: :razz: :razz: :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-17 23:47, Jc-g skrev:

Hahahahahahahaha. I just laughed my ass off!! Ps2-fanboys maser hele tiden om at grafikk ikke er alt, "gameplay er viktigst!!" Og noe av det første de kritiserer ved Xbox er grafikken
:eek:

DERE MÅ STOPPE, JEG TROR JEG DAUER AV LATTER :razz: :razz: :razz: :razz:

hvorfor sier du dere når du skriver til en person?

tenk litt da... kvalitet i spillene er seff mye viktigere enn antall pylogoner og høy oppløsning, det jeg reagerte på var at med standard ledning og tv som jeg og mange andre xbox folk har så er grafikken ikke noe god i det hele tatt. knapt bedre enn gc og langt ifra pc. dette bryr meg ikke, det som bryr meg er at folk med standard tv og xbox påstår grafikken er god.

dere som har god tv og ledning har grunn til det siden dere faktiskt har god grafikk.

Lenke til kommentar

Den 2002-06-18 00:49, El_PoLLa skrev:

Quote:

kvalitet i spillene er seff mye viktigere enn antall pylogoner og høy oppløsning, det jeg reagerte på var at med standard ledning og tv som jeg og mange andre xbox folk har så er grafikken ikke noe god i det hele tatt. knapt bedre enn gc og langt ifra pc. dette bryr meg ikke, det som bryr meg er at folk med standard tv og xbox påstår grafikken er god.

dere som har god tv og ledning har grunn til det siden dere faktiskt har god grafikk.

Just have 2 LAUGH!!!! X-Box i seg selv har kun bra grafikk hvis man har riktig kabel??

Så hvis man ikke har monster kabel så bare er den like "dårlig" som ps2??

Knapt bedre enn GC????¨

Du vet vel kanskje ikke hva du snakker om tror jeg.

You should be slapped.....TWICE!!

Lenke til kommentar

Pc grafikk er IKKE bedre en Xbox sin. Gi et eksempel da? Drit i å si MAx Payne! lol

Magneto....trenger jeg nevne Unreal Tournament 2003?

I 1600x1200 med alt på max....antialiasing 4x....

Believe me....Xbox slår Pc grafikkmessig? haha...morsom du...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-18 11:50, AciD18 skrev:

Magneto....trenger jeg nevne Unreal Tournament 2003?

I 1600x1200 med alt på max....antialiasing 4x....

Believe me....Xbox slår Pc grafikkmessig? haha...morsom du...

pc knuser xbox grafikkmessig, og pc vil knuse ps3 når det kommer også, gf4 og parhelia kan jo ganske enkelt vise bedre grafikk enn den på xbox. men da snakker jeg om standard tv og kabler.

jeg går utifra det er en god del xbox fans med standard tv og ledninger som fortsatt skryter over grafikken som ikke er noe bra i det hele tatt da.

Lenke til kommentar

Den 2002-06-18 10:54, ripper329 skrev:

Quote:

Just have 2 LAUGH!!!! X-Box i seg selv har kun bra grafikk hvis man har riktig kabel??

Så hvis man ikke har monster kabel så bare er den like "dårlig" som ps2??

Knapt bedre enn GC????¨

Du vet vel kanskje ikke hva du snakker om tror jeg.

You should be slapped.....TWICE!!

at xbox har bedre grafikk enn ps2 og gc betyr ikke at grafikken er god dah

Lenke til kommentar

at xbox har bedre grafikk enn ps2 og gc betyr ikke at grafikken er god dah

Nei, for målestokken blir jo litt feil. Det at grafikken er bedre enn på PS2 sier vel ikke så mye om kapasiteten til Xbox :grin:

Vel, hvis du har en standard kabel, vet jeg ikke hvor mye glede du får av Xboxen rent grafikkmessig. Selv bruker jeg Microsofts RGB kabel og Loewe Aconda TV. Det funker i alle fall utmerket. :grin: :grin:

Blir det enda bedre med Monster kabel?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-18 21:42, Jc-g skrev:

1 Nei, for målestokken blir jo litt feil. Det at grafikken er bedre enn på PS2 sier vel ikke så mye om kapasiteten til Xbox :grin:

2Vel, hvis du har en standard kabel, vet jeg ikke hvor mye glede du får av Xboxen rent grafikkmessig. Selv bruker jeg Microsofts RGB kabel og Loewe Aconda TV. Det funker i alle fall utmerket. :grin: :grin:

1 jepp

2 etter og ha spilt halo litt videre etter den skuffende starten synes jeg det er kult, det første spillet jeg ville kjøpt til xbox om jeg hadde hatt det. men jeg ville aldri bytta xbox mot ps2.

jeg byttet tv med min bror sin standard 28" tv. det var stor forskjell, mye bedre på hannes tv, bildet var skarpere og klarere og slikt. men grafikken på standard tv med standard er ikke noe og skryte av, den er ok (så god som den kan bli på standard utstyr). xbox fans med standard utstyr har ikke noe å skryte av grafikkmessig, på noen spill er grafikken faktisk dårligere enn ps2. f.eks. project gotham racing. men jeg kommer til og kjøpe halo om det kommer til ps2, det er dritkult :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

For det andre: Hvilken person som er ute etter kvalites konsoll velger PS2? Ikke er den fremtidsrettet (ikke harddisk, nettverkskort), like dyr som Xbox? Ikke kan jeg FATTE hvorfor noen betaler 2500,- for den. Ps2 har mange kule spill, men det samme kan jeg si om Sega Mega Driven min. Man kjøper en ny konsoll fordi den byr på ny teknologi, som kan utnyttes i spillene.

Nå er nettverkskort og harddisk like rund hjørnet. I Japan har man alt bynt med en online-utgave av Final Fantasy. Jeg har akkurat kjøpt meg en PS2 og innrømmer at GC og Xbox stort sett er overlegne på grafikk. Noe som er naturlig siden der er nyere.

Det som fikk meg til å velge PS2 istedet for en av de nyere maskinene var at den hadde flere spill jeg likte(FFX,GT3) samt muligheten for å kunne spille td tidligrer FF spillene. Jeg tror at de fleste ser på spillene når de velger konsoll. Rå grafikk er ikke like viktig hvis du ikke liker spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...