DeRn Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har ADSL gjennom radiosignal, og deler den med noen naboer. Har en router som deler signalet slik at alle får internett nå, men den deler ikke opp slik at det blir likt på alle. F.eks hvis jeg vil spille cs, og to av naboene laster ned da vil det bli laggy fordi de bruker opp kapasiteten. Vi vil ha 2mbit, og vi tenkte å dele signalet slik at alle får hver sin 500kbit/sek i download. Finnes det en router som kan splitte signal slik, på hver av de som er online eller hver av de som er på nettverket? Kunne tenkt meg en slik, den trenger ikke være billigst mulig men om dere har noen forslag jeg kunne sett på hadde jeg blitt fornøyd. Kort: En router som splitter internetthastigheten på alle påloggede gjennom routeren. Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 *Thread necromancer* Trenger svar altså! Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Draytek har en router med bandwith controll. http://www.gdsl.no/product.asp?SessionID=&...reNr=104030&S=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå