christian232 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Hei, jeg skal åpne en filen med rød ring rundt. Hvis jeg velger egenskaper får jeg vite at det er en såkalt .nfo fil. Slim som det er nå hvis jeg åpner filen står det den kan være skadet eller er av ukjent opprinnelse. Og så dukker system informasjon opp.. Hva er det for en fil? Tror det skal være en veiledning, men som sagt, jeg vet ikke! Endret 30. januar 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Prøv å åpne den i notepad/notisblokk Lenke til kommentar
RadeonX Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 høyre klikk --> åpne i --> velg notebook Det skal virke Lenke til kommentar
magnawox Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Heisan. Du åpner den med Windows Notepad/skriveblokk Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 eller du laster ned denne her http://www.softpedia.com/get/Office-tools/...FO-Viewer.shtml som viser filene slik dei skal visast Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Jøss! Det var veldig overaskende at det funket! Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Kutt screenshotet, det er warez-prat ..Ellers er det et generelt tips å prøve å åpen alle ukjente filer i notepad. Er det en tekst-fil, vil bokstavene vise om de ikke er krypterte på noet slags vis. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Jøss! Det var veldig overaskende at det funket! Hvorfor det? Det er jo en standard .nfo fil ! Endret 30. januar 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jøss! Det var veldig overaskende at det funket! Hvorfor det? Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Jøss! Det var veldig overaskende at det funket! Hvorfor det? Hehe, du syns sikkert jeg høres dum ut, men jeg du aner ikke hvor lenge jeg har grublet over disse .nfo filene! Tre år! MINST! Og i alle disse åra har jeg trudd det var slike "mod" filer, men det var den gang! Derfor var det utrolig overaskende å få endelig åpne .nfo filene! Lenke til kommentar
v0iDDr0iD Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ..Ellers er det et generelt tips å prøve å åpen alle ukjente filer i notepad. Er det en tekst-fil, vil bokstavene vise om de ikke er krypterte på noet slags vis. ..alle filer under en viss størrelse i hvert fall Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Stenges Feilpost og nfo-filer kan være to ting 1) windows systemfiler (ingen behov for å åpne disse då windows gjer det som skal gjerast med dei automatisk) 2) Filer som ligg med warex-distroer av ymse slag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg