svaggen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Kjøpte ein Amilo Pro v2000 for noken dager siden, den er grei nok den, men når eg starter den opp, dvs fra begynnelsen ikkje fra dvalemodus, da jobber den fryktelig treigt, den bruker laaaaanng tid på velkomstskjermen, og veldig laaannnng tid på å få opp skrivebordet..... Er det noken med samme erfaring som kanskje har løysningen på dette? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Tipper du har fått infisert maskinen din med virus! Vikr er som om du har fått et boot-sector virus... Prøv å formater du, så skal du se det går bedre, og la vær å koble den til nett med en gang, legg inn et skikkelig antivirus først! Lenke til kommentar
svaggen Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Det kan godt hende, eg la in Norton AV før eg kobla meg til nett, men eg mått jo oppgradere....men eg skal prøve å formatere. Lenke til kommentar
svaggen Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Det hjalp ikkje, eg får sjekke litt innstillinger og drivere før eg tar kontakt med support. Maskinen starter fint opp fra dvalemodus og hvilemodus, den fungerer også heilt perfekt når den ført har startet opp. Andre her med Amilo Pro v2000 som har opplevd ligninde? Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har ikke opplevd annet enn at maskinen nå (halvt år etter jeg kjøpte den) ikke slår seg av som den skal lenger. Må holde inne på/av-knappen for at den skal slå seg av. Virker som den har problemer med å logge ut av brukerkontoen. Orker derimot ikke å formatere, da det ikke er verdens største problem for meg, men har i hvertfall ikke opplevd det du erfarer. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Tipper du har fått infisert maskinen din med virus!Vikr er som om du har fått et boot-sector virus... Kan du være så snill å dele med resten av oss hvordan du kom fram til den konklusjonen om boot sector virus? Vet du i det hele tatt hva en boot sector er for noe? Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg hadde nesten samme problem. Firefox brukte lang tid for å åpne web sider. Derfor installerte jeg SearchAndDestroy. Den fant 1 "bug" eller hva det heter. Etter det funket det fint. Lenke til kommentar
svaggen Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Eg avinsstalerte Norton Internet Sec 2004, og da var alt i orden igjen....merkeligt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kanskje det ikke var et bootvirus, men et system som prøvde å _lete etter_ bootvirus som var problemet ;p Der ser man, det er ikke alltid en "løsning" er bedre enn et "problem"... Lenke til kommentar
svaggen Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Innstalerte da Norton AV 2004 og alt er i orden, det var brennmuren som skapte problem. Nå venter eg til Online.no legger ut 2005 versjonen og prøver igjen... Har lest at 2004 versjonene er meget maskinkrevende, dette skal være kraftig forbedret i 2005. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå