candymann Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Denne er pen...... http://www.eugenesargent.com/case1.htm Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei! Vel,om ein har eit slikt kabinett.Så er det sikket ikkje så alt for mange som har make.. :wink: Men,var eit stilig kabinett.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Personlig synes jeg sånne retro ting ofte er veldig stygge, og jeg ville ikke hat denne kassa selv, men den er gjenomført og bra laga, så håndverksmessig er det bare å bøye seg i støvet. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Syns den der kassa der var f**n så stili på utsia! men under døra i front derimot. Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hadde vært fett å bygd et kabinætt i LEGO klossa... Da kunne man bare forandre på ting hele tia. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 15:28, A|exander skrev:Hadde vært fett å bygd et kabinætt i LEGO klossa...Da kunne man bare forandre på ting hele tia. Ja :smile: eller Duplo even hmmm.. grublegruble det hadde vel vært noe.. bare å lime klossene sammen.... Lenke til kommentar
oceana Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 syns ikke den var noe fin...så ut som en del fra en gammel ford som har blitt sandblåst... kabinett i lego er det da mange som har laget tror jeg :smile: vis ikke er det fasen meg på tide.... starter i morgen vis ingen har gjort det før jeg.. Lenke til kommentar
Profeten Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Kabinett i Lego er laget mange ganger før, bare se på http://www.coolcasecallery.net Jeg synes dette "retro" kabinettet er litt stilig, men det er flere ting som kunne vært gjort bedre.. (Jeg liker at kabinettet er funksjonelt) Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 For å si det på den måten så ville jeg ikke hatt d kabinettet om du så hadde kastet det etter meg!! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: så ut som en del fra en gammel ford som har blitt sandblåst... Synes den var fin jeg! Og btw, jeg ELSKER gamle forder Lenke til kommentar
FjongeFinn Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Var noe av det tøffeste jeg har sett, den imponerer på lan... :smile: Syntest allikevel at den så noe uferdig og skrøpelig under overflaten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå