Gå til innhold

Hvilken mobil har best kamera ?

Ano4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nokia 6630, samsung D500,sony ericsson S700. disse er de telefonene på det norske markedet med best camera. alle er omtrent like gode, hvor de på visse felter har bedre egenskaper, men blir satt tilbake på andre. s700 tar veldig skarpe bilder, men har en tendens til å få mer blasse farger, mens d500 tar bilder med gode farger, men ikke like skarpe som s700.

Lenke til kommentar
Dårlig bruk av emenfeltet. Du bør endre det før posten blir stengt ;)

Men idag er det 6630, D500, S700 og S65 som har de beste kameraene på markedet. Mulig det er fler også, men kommer ikke på i farten.

eh... jeg lurer på det, og derfor spør jeg. ellers så var det jo ikke vits vet du. :p

Lenke til kommentar
Dårlig bruk av emenfeltet. Du bør endre det før posten blir stengt ;)

Men idag er det 6630, D500, S700 og S65 som har de beste kameraene på markedet. Mulig det er fler også, men kommer ikke på i farten.

eh... jeg lurer på det, og derfor spør jeg. ellers så var det jo ikke vits vet du. :p

Hva mener du? Det jeg mener er at istedet for "Hvilken mobil har best..." Bør det stå "Hvilken mobil har best kamera" f.eks. Moderatorene kommer til å stenge denne posten hvis du ikke endrer ;)

Lenke til kommentar
Hei, jeg lurer på en ting... hvilken mobil har best kamra(med oppløsningen til den og)

Litt vanskelig å svare på det, ettersom det er relativt vanskelig å måle. Som mange har sagt allerede, skiller D500, S700i og 6630 seg ut, med lik oppløsning.

Men det er jo ofte sånn at et bilde blir ufattelig bra, mens et annet av samme mobilen ikke blir så bra. Derfor er det vanskelig å måle.

Da er det som regel noen brukere som skyter ut sin begeistring for sitt favorittmerke, som er deres favoritt til døden skiller dem ad. *kremt kremt* :innocent:

Lenke til kommentar

Som påpekt tidligere i tråden har vi en annen tråd her på forumet hvor det er eksempler på bilder fra ulike mobiler. Her finner du garantert bilder fra de beste mobilkameraene på markedet.

Denne diskusjonen har ingen fasitsvar og vil bare ta av med "S700i har best!!!12121!!!" og "D500 knuser jo S700i daaahh!!" og lignende. Jeg råder deg heller til å se på tester av alternativene som har blitt nevnt i denne tråden.

Tråd stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...