edahl Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) POV GeFORCE 6600GT 128MB PCIe Retail 1 750,00 AMD Athlon 64 3000+ 1.8 Ghz OEM 1 295,00 DFI Lanparty NF4 SLI-DR hovedkort 1 995,00 OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 2 395,00 (hos netshop) jeg tenker på denne noe fete oppgraderingen... ^^ men så står det mellom det og bærbar! er bærbar verdt det? jeg sitt på toget 2 timer hver dag.. jeg tenkte at hvis jeg har bærbar, så kunne jeg bruke den tia til noe nyttig, men se på det der da ^^ jeg skal isåfall bruke opsettet til 3ds max og overklokking bærbar... hmmh.. skrive oppgaver? inspill hadde hvert flott Endret 30. januar 2005 av norman Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Syns du skal gå for den pakka der, evt spare litt penger å gå for en 3200 eller 3500 i steden Hovedkortet og ramen er sinnsykt bra Lenke til kommentar
edahl Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 vait det er det som er tanken... pcen min lagger jo nesten i windows ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Bærbar er jo kos, men jeg regner med at du vil sitte mer forran den stasjonære pcen enn du vil forran den bærbare Go for the upgrade! Lenke til kommentar
edahl Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 hvis jeg skal ha bærbar blir det http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=13217 <<denne! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hvis jeg skal ha bærbar blir det http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=13217 <<denne! Samme som jeg skal ha nå. Selger den stasjonære for den. Men skal i Forcen så kanke drasse med den stasjonære der Lenke til kommentar
hds Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Gå for oppgraderingen, bærbar er kjedelig i lengden (syntes jeg ihvertfall). Og hvis 2 timer = 1 time fram, 1 time tilbake. Da er det liten vits i å ha bærbar, kjøp/bruk mp3 spiller el, lese aviser (er ikke dem på toget?) 1 time er jo ikke lenge og bruke 8 tusen for den tiden er ikke verdt det mener jeg. Endret 30. januar 2005 av hds Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Gå for oppgraderingen, bærbar er kjedelig i lengden (syntes jeg ihvertfall). Og hvis 2 timer = 1 time fram, 1 time tilbake. Da er det liten vits i å ha bærbar, kjøp/bruk mp3 spiller el, lese aviser (er ikke dem på toget?) 1 time er jo ikke lenge og bruke 8 tusen for den tiden er ikke verdt det mener jeg. Hehe. Skjønner poenget ditt. Hadde ikke gått for en bærbar om jeg var hjemmeværende, men er det at jeg skal i forcen og da kan jeg bruke den der, om sommeren så er jeg mer hos dama enn hjemme så da er den praktisk og når jeg er ferdig i forcen så begynner jeg å studere og mest sannsynlig å flytte på hybel (da kjøper jeg stasjonær igjen). Sånn er iallefall planen min nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå