Gå til innhold

oppgraderinger eller bærbar?

Anbefalte innlegg

POV GeFORCE 6600GT 128MB PCIe Retail

1 750,00

AMD Athlon 64 3000+ 1.8 Ghz OEM

1 295,00

DFI Lanparty NF4 SLI-DR hovedkort

1 995,00

OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2

2 395,00

(hos netshop)

jeg tenker på denne noe fete oppgraderingen... ^^ men så står det mellom det og bærbar! er bærbar verdt det? jeg sitt på toget 2 timer hver dag.. jeg tenkte at hvis jeg har bærbar, så kunne jeg bruke den tia til noe nyttig, men se på det der da ^^

jeg skal isåfall bruke opsettet til 3ds max og overklokking :D

bærbar... hmmh.. skrive oppgaver? :blush:

inspill hadde hvert flott

Endret av norman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå for oppgraderingen, bærbar er kjedelig i lengden (syntes jeg ihvertfall). Og hvis 2 timer = 1 time fram, 1 time tilbake. Da er det liten vits i å ha bærbar, kjøp/bruk mp3 spiller el, lese aviser (er ikke dem på toget?) 1 time er jo ikke lenge og bruke 8 tusen for den tiden er ikke verdt det mener jeg.

Endret av hds
Lenke til kommentar
Gå for oppgraderingen, bærbar er kjedelig i lengden (syntes jeg ihvertfall). Og hvis 2 timer = 1 time fram, 1 time tilbake. Da er det liten vits i å ha bærbar, kjøp/bruk mp3 spiller el, lese aviser (er ikke dem på toget?) 1 time er jo ikke lenge og bruke 8 tusen for den tiden er ikke verdt det mener jeg.

Hehe. Skjønner poenget ditt. Hadde ikke gått for en bærbar om jeg var hjemmeværende, men er det at jeg skal i forcen og da kan jeg bruke den der, om sommeren så er jeg mer hos dama enn hjemme så da er den praktisk og når jeg er ferdig i forcen så begynner jeg å studere og mest sannsynlig å flytte på hybel (da kjøper jeg stasjonær igjen). Sånn er iallefall planen min nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...