danilovic Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Min gamle monitor er kaputt, og jeg må kjøpe en ny. Men jeg har ikke råd til særlig mye. Max 3000,-, en helst rundt 2500,- Burde jeg kjøpe en billig 19" eller en bedre 17"? Kanskje en brukt LCD? PC-en min blir brukt til alt: TV, kontor, DVD, spill osv.. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Hvis du skal kjøpe en skjerm nu, anbefaler jeg deg en LCD skjerm. Jævlig digg å se på, samt veldig plass sparende. Den eneste 'downsiden' med, la oss si en 15" LCD skjerm, er at max oppløsning er 1024x768@85Hz (ofte bare 75). Hvis du skal opp på en 17" må du fort ut med 8-9000. Sjekk på http://www.qxl.no , der pleier det jo å ligge noen flatskjermer til tid og annen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. november 2001 Forfatter Del Skrevet 16. november 2001 Men LCD er jo ikke særlig bra til spill.. Men du har rett, det er jævlig digg å se på. Hva med en flat 17/19" CRT? Jeg synes det ikke blir så stor forskjell da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå