*Titan* Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Jeg kjøpte nylig et ATI Radeon 9800SE AIW, installerte det og kjørte opp 3DMark - Masse firkanter og andre bugs i grafikken.. Dette skjer også i: -UT2004 -Red Faction -Battlefield 1942 (DC) -Vice City -Postal 2 -Generelt andre 3D-programmer I tillegg høres det ut som CD-romen leser når jeg kjører 3D - den lyden kommer fra skjermkortet Det høres rett og slett ikke bra ut.. Noen som vet hva jeg skal gjøre? EDIT: La til noen flere spill Endret 30. januar 2005 av *Titan* Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Sjå på skjermkortet. Ser du noko mistenkelig. Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Ingen ting.. Men jeg har power-kabelen til skjermkortet da.. Den er ikke alene på kursen. Kjører katoder, vifter og drit på den også.. Har det noe å si? Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Sjå på skjermkortet. Ser du noko mistenkelig. kan jo fint hende at det er driveren som har tatt kvelden.. oppdater driveren, så kansje det funker da..?? Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Prøvd å oppdatere driver også.. Den fra ATI.com Fungerer fremdeles ikke Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Prøvd å oppdatere driver også.. Den fra ATI.comFungerer fremdeles ikke prøv å ta ut 4pin`en fra skjermkortet.. skjer ingenting så ring de du kjøpte kortet av og spør om du kan sende det inn for undersøkelse, men vis det ikke funker så tar du ut kortet og slår det mot kabinettet tror siden du kjøpte kortet ifra kan hjelpe det med å finne feilen... lenge siden du kjøpte kortet? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg kjøpte nylig et ATI Radeon 9800SE Nei det er ikke lenge siden han kjøte det. Men kortet ditt er jo tydelig øderlagt. Det er bare å sende det inn der du kjøpte det. Du kommer garantert til å få nytt så lenge du ikke tukler med det. (du hadde vel ikke nvidia før? før da kan det være noe drivertull. Bruk drivercleaner 3 (bruk google og søk) og fjern alt av drivere fra både ati og nvidia. restart og innstaller nye drivere fra ati) Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Pokker.. Prøvde å ta ut 4-pinen (fra PowerSupply) INGENTING SKJER!! Har akkurat samme bugs som før.. Sendes tilbake kanskje?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå