Edstro Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei! Eg har akkuratt laget en innlognings side. (i html) Se vedlagt fil! Som dere ser så er der en logg inn knapp og en skrive rute. Når feks. eg skriver et brukernavn i ruten feks. eddie og trykker logg inn så vil siden til eddie komme opp automatisk. Håper dere fatter!? Eg må og lage en kode som forteller vor alle disse sidene til brukerne liger. Alså feks. brukeren eddie (meg) Eg vet dette kan være litt rart forklart vis dere synes det! Si ifra vis eg mangler noe her! Er ikkje den beste på html loggp_.htm Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Off... Hadde Namo webeditor før, men så sletta jeg det Er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det... Noen andre som veit det? Lenke til kommentar
gather Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 dette høres ut som noe som må gjøres serverside i f-eks asp eller php Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 dette høres ut som noe som må gjøres serverside i f-eks asp eller php Yep, å lage skjemaet i HTML er bare 1% av jobben På www.hotscripts.com finnes det endel login scripts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå