Gå til innhold

Sapphire X850 XT hvorfor er den så billig ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det har jo 16 pipes og 256mb gddr3 minne og 256bit. Virker jo ok det, eller?

X800XL er et kjempe kort. Det yter faktisk bedre enn 6800GT på flere områder meni doom3 blir XL eid av GT. Men dette kortet er ufattelig bra og med tanke på prisen er det kanskje det kortet man får mest for pengene for.

Lenke til kommentar

Er faen meg rett før jeg legger pcen ut på qxl! Kjøpte pc rett før nforce 4, dette kortet og at ram gikk ned i pris! Gadd ikke vente på nforce4 fordi jeg trodde man bare kunne bruke nvidia kort på det, men det viste seg å ikke være sant, szå nå sitter jeg her med en pc med 6800le som viste seg ikke å være så godt, softmod funka jævla dårlig!

Lenke til kommentar
Men det har jo 16 pipes og 256mb gddr3 minne og 256bit. Virker jo ok det, eller?

Det stemmer med spesifikasjonene til X800XL.

Prisen tyder på at det er X800XL. Bildet på nettsiden ser ut som X800SE. Dessuten står det følgende;

ATI RADEON™ X800 XL Chipset

Providing the Fuel For Fantasy!

Lose yourself in the lush forests of a foreign landscape that erupts with life and vibrant textures rendered in High-Definition clarity with features such as SMARTSHADER™ HD, SMOOTHVISION™ HD and ATIs revolutionary 3Dc™ image enhancement technology. Built upon features that todays game developers had in mind, you wont miss a single figure hidden in the shadows of todays gaming titles with the next generation power of the Sapphire RADEON X800 XL.

Endret av guezz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...