Gå til innhold

XP på både stasjonær og bærbar?

Crismann

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått meg en eldre Dell Inspiron 3800 som hadde ME installert. Det kom masse feilmeldinger og lydkortet virket ikke. La inn XP Home Edition som jeg har på min stasjonære, og alt virker perfekt.

Måtte logge meg på nettet å "registrere" programmet for at det skulle virke i mer enn 30 dager, og det gikk fint. Er dette lovlig, eller får jeg besøk av av en mann med microsoft slips snart??? :whistle:

Takker for svar!

mvh Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn av meg skulle installere xp. På både stasjonære og bærbare. Den stasjonære skulle først ha xp, så installerte vi det men registrerte det ikke. Så gjorde vi det samme på den bærbare, men der registrerte vi det. Resultat: Det gikk ikke an å registrere på den stasjonære :roll: Kjempegøy..

Lenke til kommentar

eg har instalert xp ( kjøpt lovlig) på denne pcen 2 ganger.. første gangen eg skulle aktivere det var plutselig cd-keyen ikkje ekte eller brukt for mange ganger. So då ringte eg bere inn til MS og fekk ein ny key. No etter eg formaterte og instalerte xp på nytt so funkerte plutselig cd-keyen under aktiveringa..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...