DezTruckTor Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei Jeg lurer på å invistere i en ThermalRock 450W Strømforsyning for å erstatte bomkjøpet "Q-Tec 350W". Noen som har noen erfaringer med den? Leverer den varene som TT BigWater fra samme produsent (ThermalTake = ThermalRock)? Holder det til følgende: - A8N Sli-Deluxe HK - 2*512 Mb RAM - 6600GT - 1 HDD - 1 diskett - 2 optiske enheter Q-Tecen min leverer jo ikke nok strøm til bare hk + skjermkort! For noe dritt! Nå vil jeg ha skikkelig PSU. Og en ting til; kan jeg levere tilbake et kabinett som jeg har bygget i? Om jeg fjerne delene altså? Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Hei Jeg lurer på å invistere i en ThermalRock 450W Strømforsyning for å erstatte bomkjøpet "Q-Tec 350W". Noen som har noen erfaringer med den? Leverer den varene som TT BigWater fra samme produsent (ThermalTake = ThermalRock)? Holder det til følgende: - A8N Sli-Deluxe HK - 2*512 Mb RAM - 6600GT - 1 HDD - 1 diskett - 2 optiske enheter Q-Tecen min leverer jo ikke nok strøm til bare hk + skjermkort! For noe dritt! Nå vil jeg ha skikkelig PSU. Og en ting til; kan jeg levere tilbake et kabinett som jeg har bygget i? Om jeg fjerne delene altså? virker bra den.. men for å si det på en annen måte: 99% av psu`ene på markedet er bedre enn Q-Tec sine.. vet om flere som har fått inventaret i pc`n ødelagt på grunn av en av Q-Tec sinde psu`er... ThermalTake og ThermalRock er to forskellige produsenter, så tviler sterkt på at det kommer noen Big water ifra Tr.. 450W holder lenge.. tror med det du har, så kan du gange opp antallet enheter etpar ganger du kan levere tilbake vis du bare har satt i nye deler (så lenge tilbakeleverings tiden ikke er ute), men det blir en annen sak vis du har modda i kabinettet... Endret 30. januar 2005 av AnVli..p4 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ja, jeg har ikke hørt noe bra med Q-tec, men du må nesten spør netshop`en som du kjøpte kabinettet fra om du kan levere kabinettet tilbake. tror det skulle gå hvis det ikke er for lenge siden du kjøpte det. som sagt, 450W holder, jeg har 360W, og den holder en liten stund til, hvis jeg ikke begynner med seriøs modding. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det holder fint med 450w, har akkurat det samme oppsettet som deg + en harddisk og klarer meg akkurat på en 360w TT-psu Er litt intresert i hvor stabil strøm osv den PSUn leverer (er intresert i å kjøpe den selv) Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er det noen brukbare psu'er på komplett, oppgraderer også fra 350W Q-tec Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er mange, men spørsmålet er om du skal ha 20 eller 24 pin atx-kontakt, hvis du skal ha 24 pin og mer enn 350w blir det fort dyrt Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Tenker vel på å invistere i en Bzerk, og kaste den gamle PSU-en i søppela. Kostet bare 400 kroner for kabinett+PSU, og med 100 kroner i frakt, og minst 200 korner for et nytt kabinett, så er det ikke så mye å spare.... Lenke til kommentar
apwr Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ikke for å være frekk, men når skal mennesker lære hva som er forskjellen på kabinett og strømforsyning? Spørsmål angående PSU skal postes her! Les "sticky" øverst i kabinettforumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå