Gå til innhold

ThermalRock 450W Strømforsyning - Bra?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på å invistere i en ThermalRock 450W Strømforsyning for å erstatte bomkjøpet "Q-Tec 350W". Noen som har noen erfaringer med den? Leverer den varene som TT BigWater fra samme produsent (ThermalTake = ThermalRock)? Holder det til følgende:

- A8N Sli-Deluxe HK

- 2*512 Mb RAM

- 6600GT

- 1 HDD

- 1 diskett

- 2 optiske enheter

Q-Tecen min leverer jo ikke nok strøm til bare hk + skjermkort! For noe dritt! Nå vil jeg ha skikkelig PSU.

Og en ting til; kan jeg levere tilbake et kabinett som jeg har bygget i? Om jeg fjerne delene altså?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg lurer på å invistere i en ThermalRock 450W Strømforsyning for å erstatte bomkjøpet "Q-Tec 350W". Noen som har noen erfaringer med den? Leverer den varene som TT BigWater fra samme produsent (ThermalTake = ThermalRock)? Holder det til følgende:

- A8N Sli-Deluxe HK

- 2*512 Mb RAM

- 6600GT

- 1 HDD

- 1 diskett

- 2 optiske enheter

Q-Tecen min leverer jo ikke nok strøm til bare hk + skjermkort! For noe dritt! Nå vil jeg ha skikkelig PSU.

Og en ting til; kan jeg levere tilbake et kabinett som jeg har bygget i? Om jeg fjerne delene altså?

virker bra den.. men for å si det på en annen måte: 99% av psu`ene på markedet er bedre enn Q-Tec sine..

vet om flere som har fått inventaret i pc`n ødelagt på grunn av en av Q-Tec sinde psu`er... ;)

ThermalTake og ThermalRock er to forskellige produsenter, så tviler sterkt på at det kommer noen Big water ifra Tr.. ;)

450W holder lenge.. tror med det du har, så kan du gange opp antallet enheter etpar ganger :p

du kan levere tilbake vis du bare har satt i nye deler (så lenge tilbakeleverings tiden ikke er ute), men det blir en annen sak vis du har modda i kabinettet...

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar

Ja, jeg har ikke hørt noe bra med Q-tec, men du må nesten spør netshop`en som du kjøpte kabinettet fra om du kan levere kabinettet tilbake. tror det skulle gå hvis det ikke er for lenge siden du kjøpte det. som sagt, 450W holder, jeg har 360W, og den holder en liten stund til, hvis jeg ikke begynner med seriøs modding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...