rob|n Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Kansje det bare skjer med folk som er "alergiske" mot pc-skjermen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg sitter mye foran pcen, men alike vel kjenner jeg ikke noen form for tørr eller kløende hud i ansiktet. Ingen "datahud" hud meg enda ialefall! Jeg er overbevist om at det er 19" sin feil at jeg i dag bruker briller.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hm.. kanskje jeg har sånn? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 det bildet der var bare skummelt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 :| jeg er veldig tørr i ansiktet, armen er dåven etter 8-10 timer med data.. :| jeg er alltid tørr på henda.. faan, kanskje jeg har det :| Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 det bildet der var bare skummelt Bildet så jo deilig ut, fikk lyst på litt behandling jeg! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hehe... da har ihvertfall en homofil kommet ut av skapet Merkelig at det ikke står noe om farlige delta vifter som kan fremmkalle øresus eller tastatur som gjør hunde litt tykkere på fingerspissene. Hva er egentlig IKKE skadelig i dagens samfunn? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg er overbevist om at det er 19" sin feil at jeg i dag bruker briller.. Hei! det minner meg på noe. Jeg gikk over til 19 tommers skjerm før sommerferien i fjor. Da hadde jeg tilnærmet perfekt syn. I dag, litt over et halvt år etter, har jeg -0,75 og -1,25 på henholdsvis vesntre og høyre øye, og må ha linser/briller for å se bokstaver på tavla i forelesninger. Sammenheng? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hva er egentlig IKKE skadelig i dagens samfunn? Å gå på fjelltur, for eksempel? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hva er egentlig IKKE skadelig i dagens samfunn? Å gå på fjelltur, for eksempel? For mye kan vel gi slitasje på ledd om du har anlegg for det, eller? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg er overbevist om at det er 19" sin feil at jeg i dag bruker briller.. Hei! det minner meg på noe. Jeg gikk over til 19 tommers skjerm før sommerferien i fjor. Da hadde jeg tilnærmet perfekt syn. I dag, litt over et halvt år etter, har jeg -0,75 og -1,25 på henholdsvis vesntre og høyre øye, og må ha linser/briller for å se bokstaver på tavla i forelesninger. Sammenheng? pfft, du ser i det minste fremdeles -5 på begge øya, jeg XD Men ja, hva er ikke farlig lenger? uansett glad jeg har LCD-skjerm.. *kosepå* (selv om jeg sitter foran en 21" CRT her på jobben akkurat nå ) Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg er overbevist om at det er 19" sin feil at jeg i dag bruker briller.. Hei! det minner meg på noe. Jeg gikk over til 19 tommers skjerm før sommerferien i fjor. Da hadde jeg tilnærmet perfekt syn. I dag, litt over et halvt år etter, har jeg -0,75 og -1,25 på henholdsvis vesntre og høyre øye, og må ha linser/briller for å se bokstaver på tavla i forelesninger. Sammenheng? pfft, du ser i det minste fremdeles -5 på begge øya, jeg XD Men ja, hva er ikke farlig lenger? uansett glad jeg har LCD-skjerm.. *kosepå* (selv om jeg sitter foran en 21" CRT her på jobben akkurat nå ) Jeg skulle heller ønske jeg hadde 5 - på begge øya enn å ha - 1.5 og skjeve horhinner på høyre øyet og en øyesjukdom på venstre som gjør at det er ujevn skjev hornhinne.. For da kunne jeg fått enkle dagslinser med 5 i styrke og sett så og si like bra som folk med vanlig syn gjør.. Istedenfor så trenger jeg noe sykebrille/linse opplegg for å se normalt.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hehe... da har ihvertfall en homofil kommet ut av skapet Noe imot homofile ? Men ja, hva er ikke farlig lenger? Alt er vel farlig i for store mengder. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 pfft, du ser i det minste fremdeles -5 på begge øya, jeg XD Godt vi er flere. Er 17 år og har lik styrke. Men merker jo ikke noe til det da, siden jeg bruker linser. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg er overbevist om at det er 19" sin feil at jeg i dag bruker briller.. Hei! det minner meg på noe. Jeg gikk over til 19 tommers skjerm før sommerferien i fjor. Da hadde jeg tilnærmet perfekt syn. I dag, litt over et halvt år etter, har jeg -0,75 og -1,25 på henholdsvis vesntre og høyre øye, og må ha linser/briller for å se bokstaver på tavla i forelesninger. Sammenheng? Jeg er selv nersynt. Fikk min 19" for 2 år siden, synet har bare blitt værre.. Klarer ikke se noe på f.eks en tv uten briller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå