Gå til innhold

For lenge foran pcen kan gi deg datahud

diversity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er overbevist om at det er 19" sin feil at jeg i dag bruker briller.. :ermm:

Hei! det minner meg på noe.

Jeg gikk over til 19 tommers skjerm før sommerferien i fjor. Da hadde jeg tilnærmet perfekt syn. I dag, litt over et halvt år etter, har jeg -0,75 og -1,25 på henholdsvis vesntre og høyre øye, og må ha linser/briller for å se bokstaver på tavla i forelesninger. Sammenheng?

Lenke til kommentar

Jeg er overbevist om at det er 19" sin feil at jeg i dag bruker briller..  :ermm:

Jeg gikk over til 19 tommers skjerm før sommerferien i fjor. Da hadde jeg tilnærmet perfekt syn. I dag, litt over et halvt år etter, har jeg -0,75 og -1,25 på henholdsvis vesntre og høyre øye, og må ha linser/briller for å se bokstaver på tavla i forelesninger. Sammenheng?

pfft, du ser i det minste fremdeles :p -5 på begge øya, jeg XD

Men ja, hva er ikke farlig lenger?

uansett glad jeg har LCD-skjerm.. *kosepå*

(selv om jeg sitter foran en 21" CRT her på jobben akkurat nå :ermm: )

Lenke til kommentar

Jeg er overbevist om at det er 19" sin feil at jeg i dag bruker briller..  :ermm:

pfft, du ser i det minste fremdeles :p -5 på begge øya, jeg XD

Men ja, hva er ikke farlig lenger?

uansett glad jeg har LCD-skjerm.. *kosepå*

(selv om jeg sitter foran en 21" CRT her på jobben akkurat nå :ermm: )

Jeg skulle heller ønske jeg hadde 5 - på begge øya enn å ha - 1.5 og skjeve horhinner på høyre øyet og en øyesjukdom på venstre som gjør at det er ujevn skjev hornhinne.. For da kunne jeg fått enkle dagslinser med 5 i styrke og sett så og si like bra som folk med vanlig syn gjør.. Istedenfor så trenger jeg noe sykebrille/linse opplegg for å se normalt.. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg er selv nersynt.

Fikk min 19" for 2 år siden, synet har bare blitt værre.. Klarer ikke se noe på f.eks en tv uten briller. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...