Pc_master Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hvor mye kan du overklokke en: Intel Pentium 4 2.0 GHz Boxed PC400 - Socket PGA478, 512kB "Northwood" uten at den blir ødelagt???????? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Vennligst ikke overdriv med punktum. Dette avhenger av hvilken kjøling, RAM og hvilket hovedkort du har. Har ikke lest noe særlig, men jeg regnere med du kommer opp i 2,6 GHz med standardvifta. Kanskje 2,8 - 2,9 med en litt kraftigere... Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 erm.. det er vel helt avhengig av resten av hardwaren din! Vis du ska klare over 2.6ghz bor du ha ganske go ram! Jeg klarer 2.5ghz med min 1.8ghz når jeg bruker twinmos pc2700 ram, cas2. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Synes vel det begynner å bli i minste laget med original kjøler når man kommer opp i 2.6 ghz. Det går sikkert greit når det er nymontert, men tenk bare på når det får samle seg støv og guffe på vifte/kjøler og dette kombineres med varm sommer...huff & huff...må ihvertfall være nøyaktig med å holde sakene rene slik at kjølingen får virke optimalt da. Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 kjøpe en ny og bedre vifte blir ikke no problem... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 16:30, Pc_master skrev:kjøpe en ny og bedre vifte blir ikke no problem... Ja, men da må du gi oss litt mer informasjon om den andre maskinvaren din, hvis du da fortsatt vil vite hvor langt du kommer opp... Det var ihvertfall slik jeg forsto det. Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Ja, jeg lager en liste om hvordan hardwaren min skal vere, skal kjøpe meg en ny pc..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå