MyBigMouth Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg vet det ligger et her et setd men fant den ikke da...(dvs en lignende tråd). Jeg fikk ideen da fra denne tråden å lage meg min egen muse matte... Planen som i den andre tråden var da å kjøpe plexiglass på clahsern Hvor tykkt må dette evt være? og hvordan går jeg fram når jeg gjør dette? hva skal pusses osv? og til slutt....vil dette være en lur løsning til en razer mus? eller er det ebdre å koste på seg en muse matte? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du må vel lage en viss farge under (hvis du har optisk mus) sånn at den reagerer med musen. Hvis plexien er pusset med meget fint papir tror nå jeg det skal gå bra. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 hvilken side må jeg da evt pusse? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er det samme..! Du kan f.eks. legge en stålplate eller noe sånt under under. Hvis ikke musa glir godt på finslipa flate så kan du bare kjøpe en liten kremtupe som sørger for glatt og fin overfate.. Troooor Microplex har noe sånt, er ikke sikker.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 hmmm vil ikek dette ødelegge musen da? så jeg bare kjøper en plexiglass plate... pusser den på begge sider... limer noen ben eller en matte under... og begynner å spille? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Med et par slike http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=HGMS401 burde det gå fint! Pluss en sånn en: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SPEEDFIX2 Det er forresten lurt å velge litt tykk plexi.. Kanskje noe her kan være til hjelp også! Endret 30. januar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Jeg vet det ligger et her et setd men fant den ikke da...(dvs en lignende tråd). Jeg fikk ideen da fra denne tråden å lage meg min egen muse matte... Planen som i den andre tråden var da å kjøpe plexiglass på clahsern Hvor tykkt må dette evt være? og hvordan går jeg fram når jeg gjør dette? hva skal pusses osv? og til slutt....vil dette være en lur løsning til en razer mus? eller er det ebdre å koste på seg en muse matte? Her er den linken som jeg tror du leter etter, eventuelt kunne du jo bare ha søkt etter musematte på forumet. "Søk, og du skal finne" Les den første tråden jeg linka til, så finner du sikekrt ut det du lurer på. EDIT: du må ikke bruke den sprayen som raidmax linker til, ifølge den tråden jeg linker til (den første) funker ikke musa på musematten etterpå, så du må pusse den vekk. Endret 30. januar 2005 av sigen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 En kis jeg kjenner pussa ned plexi å spraya den, funka helt fett.. Finnes vel sikkert mye annet du kan bruke! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 som sagt, les den første tråden jeg linka til først, inni der et sted står det at du ikke må bruk spray i det hele tatt. (kan være at jeg tar litt feil her nå, men jeg tror det var det de kom frem til) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 som sagt, les den første tråden jeg linka til først, inni der et sted står det at du ikke må bruk spray i det hele tatt. (kan være at jeg tar litt feil her nå, men jeg tror det var det de kom frem til) Hmmm.. Ja da så.. Er ikke helt sikker på hvordan han behandla plexi'n da! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hmmm.. Ja da så.. Er ikke helt sikker på hvordan han behandla plexi'n da! Nei, det kan jo være at han som skrev det inne på "min" tråd (les: den jeg linka til) gjorde noe feil med den, slik at musen ikke funka på "matten." (definisjonen av matte har vel egentlig ikke noe med glass å gjøre?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå