King-Nothing Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har koplet en forsterker til pc`n og har koplet inn headsettet mitt på forsterkeren. Problemet er det at dersom jeg skrur balance til ventre på forsterkeren, spilles det bare på høyre side. Altså motsatt. Men dersom jeg gjør det samme i Winamp, så stemmer det. Så til hovedproblemet. Når jeg spiller CS så vil jeg høre at folk går i den høyre øra, mens de egentlig er til ventre for meg. Dette er utrolig irriterende. Og det hjelper jo ikke så mye å bytte om på høytallerledningene, fordi det er jo i headsettet at problemet ligger. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Snu headsettet om det er mulig. hehe Endret 30. januar 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
radiated Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har du koblet riktig fra PCen til forterkeren? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Fant det ut nå. Byttet om left og right fra pc`n til forsterkeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå