Dr3as Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvor mye koster egentlig en dremel? og noen steder det lønner seg å kjøpe den? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Dremel koster oppimot tusen! Anbefaler deg derimot en slik: http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....D3E4EF78C389080 (varenummer: 30-8758) Koster bare 250, svakere enn orginale dremel, men funker fett! Bruker samme tilbehør som Dremel.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 clasohlsen er det stedet jeg IKKE kjøper verktøy.. ikke for å være pirkete eller no slikt menhar vært borti en del ting som ja.. ikke holder mål. 1000 kr for dremel.. jaja hvor da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 En dremel koster vel ikke 1000 kr.? Og enig i at ikke C.O. er stedet for å handle sånne ting, men de duger da til litt.... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jernia, byggmakker? over alt egntlig....sier seg selv hvor de kanksje kan ha d... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Linke jeg sendte deg, på Clas Ohlson.. Skulle da ikke være noe problem med verktøy derifra? Kjenner en som har Cotech'en til 250 og den funker helt fint til sitt bruk! Naturligvis så må du jo litt opp i pris om du skal ha god kvalitet.. Om du skal ha dyr Dremel, er det bare å kjøpe den på Clas Ohlson, eller en lokal butikk som selger verktøy og maskiner! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Da blir det en tur på jerina på mandag regner jeg med. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 De har en black&decker dremel sak på komplett.no på tilbud nå.. Jeg har clas ohlson dremelen og er storfornøyd. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ikke diss claser`n, det er mange som bruker "dremel" derfra, og har brukt den en stund. Den funker fint til pc-modding, o.l. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 jeg kjøpte dremmel med fresesett for 650 på jernia Lenke til kommentar
perstian Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 jeg har akkurat det verktøyet til 250kr og det er overhodet ikke noe galt med det. det funker fett og passer perfekt til å slipe/kutte hull i kabinetter osv. du kan jo se her hva jeg har gjort med det verktøyet og 10kappskiver Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Det som er + ved clasohlson dremmelen er at du får med en lang ledning med et lite emne stykke(se bilde), så det blir veldig mye lettere å gravere, kutte ol. Hvis du skal kjøpe dette til "ekte" dremmel, må du kjøpe det i tillegg, og det koster 500.-(2x prisen av dremmel+"graveringspenn" på clas) Endret 30. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Dremel er vel og bra men den er dyr i drift og har mange begrensninger. Ektra ustyr koster mer en selve dremelen. Bruker Bosch Rotary Cutter. Enklere og bedre kan det ikke bli Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Eier selv en ekte Dremel, som jeg er veldig fornøyd med. Farten er fullt regulerbar i motsetning til dremelen med to hastighetsnivåer. Kjøpt på supertilbud på jernia med utstyrkoffert til rundt 500 spenn... En kompis av meg har den fra clas'ern, og den funker kjempebra, kan ikke annet enn å anbefale den! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Byggmaker selger orginal dremelen (som er å foretrekke) til kun 695,- Lenke til kommentar
Thel Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg kjøpte en dremel kopi på Obs! bygg, den kostet 250 kr, og har trinnløs hastighets styring, og ikke 2 hastigeheter som en overnfor nevner! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 clasohlsen er det stedet jeg IKKE kjøper verktøy.. ikke for å være pirkete eller no slikt menhar vært borti en del ting som ja.. ikke holder mål. 1000 kr for dremel.. jaja hvor da? Dremel er Dremel samme om man betaler 1000 Clasern eller 1500 på Jernia. Men det er klart; velger man å gå for en dremel-klon (multi-tool av annet merke enn Dremel) får man akkurat det man betaler for. Er i grunn det som er greit med Clasern; man får det man betaler for. Er det billig må man også regne med at det ikke varer evig. Selv har jeg Dremel Kjøpt på tilbud på Clas doe noen år siden (tot jeg gav 600 for den), men bruker ofte "uorginale" bits til den. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 jeg har ekte dremmel, men bruker så og si bare uekte bits, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå