Gå til innhold

Pris på Dremel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linke jeg sendte deg, på Clas Ohlson..

Skulle da ikke være noe problem med verktøy derifra?

Kjenner en som har Cotech'en til 250 og den funker helt fint til sitt bruk!

Naturligvis så må du jo litt opp i pris om du skal ha god kvalitet.. Om du skal ha dyr Dremel, er det bare å kjøpe den på Clas Ohlson, eller en lokal butikk som selger verktøy og maskiner!

Lenke til kommentar

Det som er + ved clasohlson dremmelen er at du får med en lang ledning med et lite emne stykke(se bilde), så det blir veldig mye lettere å gravere, kutte ol. Hvis du skal kjøpe dette til "ekte" dremmel, må du kjøpe det i tillegg, og det koster 500.-(2x prisen av dremmel+"graveringspenn" på clas)

post-226-1107109519_thumb.jpg

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Dremel er vel og bra men den er dyr i drift og har mange begrensninger. Ektra ustyr koster mer en selve dremelen.

Bruker Bosch Rotary Cutter. Enklere og bedre kan det ikke bli

Lenke til kommentar

Eier selv en ekte Dremel, som jeg er veldig fornøyd med. Farten er fullt regulerbar i motsetning til dremelen med to hastighetsnivåer. Kjøpt på supertilbud på jernia med utstyrkoffert til rundt 500 spenn... En kompis av meg har den fra clas'ern, og den funker kjempebra, kan ikke annet enn å anbefale den!

Lenke til kommentar
clasohlsen er det stedet jeg IKKE kjøper verktøy.. ikke for å være pirkete eller no slikt menhar vært borti en del ting som ja.. ikke holder mål. 1000 kr for dremel.. jaja hvor da?

Dremel er Dremel samme om man betaler 1000 Clasern eller 1500 på Jernia. Men det er klart; velger man å gå for en dremel-klon (multi-tool av annet merke enn Dremel) får man akkurat det man betaler for. Er i grunn det som er greit med Clasern; man får det man betaler for. Er det billig må man også regne med at det ikke varer evig. Selv har jeg Dremel Kjøpt på tilbud på Clas doe noen år siden (tot jeg gav 600 for den), men bruker ofte "uorginale" bits til den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...